sobota, 3 lutego 2018

19. Styczeń z Rogatym

Witajcie.

W tym roku chciałabym spróbować kilku nowych rzeczy, jedną z nich jest grudniownik - wyjątkowy grudniowy album. Inka na Rogatym blogu zaproponowała zabawę w całoroczne tworzenie grudniownika, więc chętnie przystąpiłam do grona uczestników.


Najtrudniej było zacząć, im więcej propozycji przeglądałam, tym mniej pomysłów miałam na swój grudniownik. Nie wiedziałam nawet, jakiej wielkości album chciałabym przygotować, czy z gotowych baz albumowych, czy wykonać go samodzielnie. Dwa tygodnie zleciały, a ja nie przygotowałam ani jednej strony, mimo, że korzystałam z wysłanych mailowo podpowiedzi Inki. Koncept pojawił się zupełnie niespodziewanie, gdy chciałam poinformować organizatorkę o swojej rezygnacji. 

Plan na styczeń to okładka i baza albumu. Moją bazę stanowią strony wycięte z kartonu kraftowego, które na brzegach pokryłam białą farbą akrylową. Nie zdecydowałam się na dodatkowe zdobienia, gdyż chciałabym, aby motywem głównym mojego grudniownika były papiery z kolekcji "Vintage Christmas" Craft & You. Bardzo podobają mi się kolory tych papierów - oliwka, zgaszona czerwień i beż - idealnie pasują do papieru kraftowego i tekturek, które bardzo lubię używać w swoich pracach.


Okładki przygotowałam z tektury o grubości 1,5 mm i okleiłam wspomnianymi papierami, dodatkowo użyłam czerwonego arkusza "Christmas in Avonlea" UHK Gallery. Brakuje tylko napisu, ale jeszcze nie zdecydowałam się na styl liter i cyfr. Chciałabym, aby liczby określające dni miesiąca oraz inne napisy pasowały do siebie. Dodatkowo umieściłam symboliczną tekturkę jelenia, ponieważ robię ten grudniownik z Rogatym :-).

 Przednia strona okładki.



Wnętrze okładki (przód i tył).





Tył okładki.


Album, na razie bez kółeczek spinających całość (są zamówione). Po drugiej stronie umieściłam wstążki do związania albumu.


Drugą Rogatą zabawą jest kolejna edycja tworzenia kartek świątecznych przez cały rok. W  tym roku liftujemy kartki "Złotej 12". W styczniu były dwie propozycje i wybrałam kartkę Inki.


Moja propozycja.


Pozdrawiam :-).

16 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że nie zrezygnowałaś bo szkoda by było, taki cudny grudniownik się zapowiada. Piękne są te okładki i świetna kartka-lift dla Inki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście, że nie zrezygnowałaś Moniko.
    Zapowiada się przepiękny album:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny grudniownik i piękny lift :-) Pędzę spojrzeć na terminy ,chyba coś sobie pomieszałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny grudniownik się tworzy...
    I wspaniale zliftowałaś karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grudniownik już jest świetny choć to dopiero początek ... podobają mi się te świąteczne papiery, są piękne.
    Udany lift, piękną kartkę zrobiłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada! Szczególnie podoba mi się Rogaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grudniownik, mimo że jeszcze nie skończony, to mi się bardzo podoba. Karteczka również jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lift świetny a album zapowiada się rewelacyjnie . Papierki cudne wybrałas - to juz połowa sukcesu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają Twoje papierkowe poczynania! Piękną bazę albumu stworzyłaś, a kartka wręcz otuli spokojem w tym świątecznym zamieszaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że nie zrezygnowałaś. Pięknie zapowiada się całość. Świetne zestawienie kolorystyczne.

    Pięknia kartka. Bardzo udany lift.

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak tu się nie zakochać w tych Twoich pracach?! No, nie da się! Zdolna jesteś niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale sobie poradziłaś od początku, papiery wspaniale dobrane, kartka również udana.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się wcale nie dziwię, bo bazę pod album, którego nie ma ;) niełatwo sobie stworzyć! ;)) jednak jest to do zrobienia! jestem bardzo zadowolona (jakkolwiek to brzmi) tzn - podoba mi się Twoja baza - dni zastanawiania sie nie poszły na marne -tak to jest z albumami i innymi projektami złożonymi, masz punkt na swoim koncie i to duży punkt! Teraz już z góreczki!
    A kartka wieje i pachnie wiosenką ;)) hehe! śliczna leciutka i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło subtelnie i delikatnie ... mrrr

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się cudnie. Świąteczne papiery prawie "zrobiły ci album.
    Lift kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie przygotowane okładki! Zapowiada się wspaniały grudniownik :)
    Kartka również piękna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.