czwartek, 22 marca 2018

28. Zielono-różowa Wielkanoc

Witajcie.

Wielkanoc już za dziesięć dni, więc to ostatni dzwonek, aby wysłać kartki z życzeniami. W tym roku, tak jak w zeszłym, ponownie postawiłam na połączenie oliwkowego odcienia zieleni z różem, co jest o tyle ciekawe, że różu nie lubię, bardzo :-). Jednak ten miks podoba mi się na kartkach.


Do przygotowania tych prostych karteczek użyłam głównie papierów UHK Gallery, resztek kolekcji "Loft Herbs" oraz marcowej nowości "Desert Rose", kwiatków Wild Orchid Craft, piórek, tekturek i innych dodatków.


Przy okazji, jedną z kartek wykonałam w technice, którą zaproponowała w marcu w swojej zabawie Ania (szczegóły tutaj), a jest nią iris folding.

Iris folding to technika wykonywania wzorów z kolorowych, nachodzących na siebie pasków papieru lub wstążki tak, aby w środku utworzył się irys - kształt przypominający przesłony fotograficzne.


Wzór opracowałam samodzielnie i jest to mój debiut w tej technice. Mimo, że widać nierówności, jestem zadowolona i kartka podoba mi się. Sądzę, że jeszcze sięgnę do iris folding. Karteczkę posyłam oczywiście do zabawy Ani.


Wszystkie kartki z tego posta rozesłałam wraz z wielkanocnymi życzeniami do blogowych koleżanek.

Pozdrawiam :-).

15 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, jest na co popatrzeć i czym oczy nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki! Połączenie kolorów bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki prześlicznej urody. Świetne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne są te kartki w oliwkowo różowej kolorystyce, a debiut iryskowy bardzo udany. Świetnie wyszły te zachodzące na siebie jaja.
    Podoba mi sie Twój styl kartkowy. Delikatne pastele i świetne dodatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki!
    Niezwykle delikatne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki wyczarowałaś Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki! napatrzeć się nie mogę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, a to połączenie kolorków bardzo delikatne świetnie się sprawdziło:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki :)
    Połączenie oliwki z różem naprawdę trafione w punkt :)
    Zazwyczaj wielbiłam z różem szarości i beż,ale dzięki Tobie wiem,że oliwkowa zieleń też pięknie wygląda :)
    Twój iris prezentuje się wspaniale :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki sa przeurocze a iris wyszedł świetnie. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kartki i jaka różnorodność!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko, myślę że i po Iris Folding i po różowy kolor sięgniesz nieraz :) Oliwka i róż i piórka to jest świetny mix! No i bardzo mi miło gościć u siebie na Wielkanoc taką wspaniałą ozdobę, przyszła wczoraj i stoi koło palmy :) Bardzo Ci dziękuję za niespodziankę, fajnie widzieć jak na żywo ślicznie Ci wychodzi to kartkowanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.