niedziela, 12 sierpnia 2018

44. Weekendowe kociaki

Witajcie.

Korzystając z nieobecności Piotrka, który wyjechał na wakacje, postanowiłam w weekend choć trochę nadrobić moje rękodzielnicze zaległości. Powstały dwa hafciki na zabawy blogowe oraz pewien drobiazg dla mojego brata i jego narzeczonej. Oboje kochają zwierzęta, głównie koty, dla których mają ogromnie dużo serca, dlatego już od dawna myślałam o drobnym podarunku z kocim motywem.

Przygotowałam dla nich podkładki pod kubki z uroczymi kotkami.


Po warsztatach, o których pisałam tutaj, zakupiłam zestaw potrzebnych akcesoriów do uprawiania decoupage, ale od tamtego czasu niczego nie przygotowałam, więc są to moje pierwsze samodzielnie ozdobione przedmioty. Mimo, że serwetki nie mają wyraźnego wzoru, całość bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że Marcin i Jagoda z przyjemnością będą ich używać w swoim mieszkaniu.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Urocze podkładki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Fajny pomysł na prezent. Sprawi wiele radości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziecko też jest fanem kociaków. Piękne podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śLICZE :) ja mam w domu kociarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, ja co prawda uwielbiam psy, ale takimi podkładkami bym nie pogardziła mimo że z kotkami bo sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och, jakie cudne kocie podstawki! super wyszły:0 pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kociaczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kociaki , jestem stu procentową kociarą , dlatego Twoje kotki wpadły mi w oko - śliczne podkładki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podkładki :) Moniko napisz do mnie na maila (ewagawlik25@gmail.com) w sprawie wędrującego albumu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.