czwartek, 23 sierpnia 2018

45. Kwiaty z foamiranu na warsztatach u Krysi

Witajcie.

Bardzo podobają mi się kwiaty z foamiranu i na przestrzeni ostatniego półtora roku kilka razy próbowałam swoich sił w ich tworzeniu. Propozycje kartek z użyciem kwiatów mogliście zobaczyć tutaj. Jak wiecie, jestem samoukiem scrapowym, eksperymentuję i popełniam błędy, dlatego z przyjemnością biorę udział w warsztatach, aby podszkolić się pod okiem doświadczonych koleżanek.

Tym razem skorzystałam z wiedzy Krysi, aby wspólnie z nią na warsztatach wykonać trzy eleganckie karteczki z kwiatami z foamiranu. Krysia dla każdej z uczestniczek zajęć przygotowała bogaty zestaw dodatków, papierów i wycięte bazy kwiatków. Podpowiedziała, jak robić kwiatki i wycinać je nawet bez pomocy wykrojników, pokazała etapy oraz sposoby barwienia i formowania płatków. Jako ciekawostkę powiem Wam, że do dyspozycji miałyśmy piankę tylko w białym kolorze, a powstało mnóstwo przepięknych kwiatów w rozmaitych barwach. Zaproponowane przez Organizatorkę papiery również świetnie sprawdziły się zarówno z kolorem różowym, jak i fioletowym czy żółtym.


Pierwszą kartkę wykonałam dokładnie według wzoru i kolorystyki zaproponowanej przez Krysię.



Do barwienia kwiatów karczochowych na drugą kartkę wykorzystałam nietypowe kolory, aczkolwiek jedne z moich ulubionych: jasny i ciemny oliwkowy oraz brąz.



Natomiast do trzeciej karteczki dodałam od siebie perełki w płynie.



Warsztaty odbyły się w "Pracowni Retro Drobiazgi", były bardzo interesujące i spędziłam je w naprawdę fajnym towarzystwie miłośniczek rękodzieła. Z niecierpliwością czekam na kolejną możliwość skorzystania z takich zajęć. Wszystkim zainteresowanym polecam terminarz i opisy warsztatów na tej stronie.

Pozdrawiam:-)

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kwiatki Monia i co za tym idzie karteczki wszystkie trzy sliczne. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, szczególnie te karczochowe wpadły mi w oko. Powstały naprawdę niezwykłe kartki - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kwiaty zrobiłaś! Kartki z nimi to prawdziwe cacuszka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiaty. Piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko cudne te kwiaty wyszły, miałam kiedyś okazję być na podobnych warsztatach. Podstawy wiec znam , gorzej z wykonaniem , nie znajduję już czasu na doskonalenie .
    Kartki wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko, twój blog rozkwita z każdym kolejnym postem. Jestem pełna podziwu jak wiele osiągnęłaś w tak krótkim czasie, jaki prowadzisz blog.
    Dzisiejsze kwiatki są przepiękne. Gdybyś nie napisała, można by myśleć, że robisz je od lat. Są doskonałe i w cudownej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super warsztaty miałas i świetnie Ci te kwiaty i kartki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kwiaty i kartki! fajnie być na takich warsztatach:) Pozdrawiam Monisiu cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.