poniedziałek, 31 grudnia 2018

59. Ostatnie kartki 2018

Witajcie.

Czas tak szybko leci, dziś ostatni dzień roku, a ja o mały włos przegapiłabym zaliczenie zabaw kartkowych.

Zacznę od karteczki na zabawę Ani, zaległej, choć powstała na czas i jest już Wam znana. To karteczka, którą przygotowałam w listopadzie specjalnie w celu umieszczenia w niej bonu podarunkowego dla Zwyciężczyni mojej urodzinowej zabawy, ale nie wypadało jej wtedy pokazać.



Wytyczną listopada ponownie było bingo, a mój wybór to: biały, zielony i róża. 

Dwie kolejne to karteczki świąteczne. Pierwszą pragnę podesłać do zabawy Inki - jest to listopadowy lift kartki Moniki.



Natomiast drugą karteczkę posyłam do dwóch zabaw: Inki (wrześniowy lift kartki Violi)


oraz Uli (według mapki sierpnia, w której istotnym elementem był kwiat).




Tymi oto kartkami zamykam całoroczne kartkowanie z Anią, Ulą oraz Inką, dziękując Organizatorkom za ich czas i trud włożony w prowadzenie zabaw oraz za pomysły, rady i motywację. Dzięki tym zabawom miałam kartki na wiele okazji, ale też cały stosik (15 sztuk) powędrował w październiku na cele charytatywne do szkoły mojego syna.

Przy okazji pragnę podziękować za śliczne kartki i życzenia, które do mnie dotarły.

Uli


Ani


✽ ✽ ✽

Życzę Wam, moi Drodzy, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,
wszelkiej pomyślności oraz sukcesów w życiu osobistym i zawodowym.

Pozdrawiam. Do siego roku!

10 komentarzy:

  1. Piękne prace :) do siego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :) dziękuję za rok wspólnego kartkowania :)
    Wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :)
    Do siego roku Moniś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko cudne Twoje kartki. Hafty są przepiękne. Te różyczki mnie zauroczyły. Oprawa kartek też perfekcyjna jak zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za udział w zabawie i życzę pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko, cudownie się prezentują Twoje prace - hafty zawsze podziwiam z otwartą buzią - bo sama niehaftująca jestem a wiem że ta technika wymaga dużo zręczności i cierpliwości :-)
    Życzę Ci pomyślności w Nowym Roku, zdrowia i spełnienia marzeń :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki !Zachwycają mnie hafty i ośnieżony domek :-) Życzę wielu kolejnych pięknych prac i czasu na przyjemności i blogowanie w 2019 roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Monisiu,piękne karteczki! wszystkiego Dobrego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko przepiekne karteczki!!! A krzyżyki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.