niedziela, 5 maja 2019

79. Zawieszka z motylem

Witajcie.

Na wstępie pragnę Wam podziękować za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie i za tak serdeczne przyjęcie mnie w ekipie DIY oraz komentarze pod moim pierwszym tutorialem w DT. 

Dziś chciałabym pokazać Wam, co przygotowałam jako inspirację na wyzwanie, które właśnie ruszyło na stronie DIY - "Motylem jestem". Jak wiecie, motyle to wdzięczny temat. Możemy wykorzystać je jako element całości lub jako główny motyw w hafcie, na kartkach okolicznościowych i w wielu innych przedmiotach, wykonanych w przeróżnych technikach.

Moją propozycją jest zawieszka w kształcie serca z motylem wyciętym w centralnej części. Dawno nie tworzyłam w decoupage, więc miałam okazję poćwiczyć :-). Serce pomalowałam białą farbą i ozdobiłam kwiecistą serwetką oraz delikatnymi chlapaniami w kolorze ciemnej zieleni.



A tak prezentuje się zawieszony w oknie.


Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu.

Ślę pozdrowienia.

6 komentarzy:

  1. Cudowne prace, ale zawieszka z motylem to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Twoja inspiracja Moniko. Świetna serwetkę wybrałaś do tej zawieszki. Poprzednie motylkowe prace również cudne, zwłaszcza zakładka wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka jest świetna - taka delikatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne motylowa prace Moniko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.