niedziela, 30 czerwca 2019

87. Karteczki na zabawy blogowe

Witajcie.

Żar leje się z nieba, a ja pragnę zaprezentować kartki w klimacie Bożego Narodzenia :-), czyli moje propozycje na świąteczne zabawy blogowe.

Pierwszą posyłam na zabawę Kasi "Choinka 2019", a ponieważ przygotowałam ją według mapki Inki, ślę ją również do Rogatego (tym samym moja marcowa zaległość została nadrobiona).




Druga karteczka powstała na zabawę Uli, w czerwcu miałyśmy wykonać kartkę sztalugową skrętną.





Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Hafcik idealnie pasuje do tych czerwieni i zieleni w tle :-)
    Kartka sztalugowa w brązach wygląda bardzo elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki ,ta druga w mojej ulubionej kolorystyce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują Twoje kartki, bardzo ładnie je skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki :)
    Faworytkę wskażę, bo nie mogę się powstrzymać - sztalugowa za całokształt, a szczególnie za kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki! Wykorzystanie tagów i w takich kolorach baaaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka sztalugowa jest cudna i do tego jeszcze z tagami :):):) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne karteczki Moniko, dawno nie robiłam kartki z haftem, oj dawno ..... Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Piękne tagi na karteczce sztalugowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się sztalugowa forma kartki. Mam ochotę na taką się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne karteczki i bardzo pomysłowe:)
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.