niedziela, 15 grudnia 2019

110. Ostatnie tegoroczne bombki

Witajcie.

W tym tygodniu przygotowałam trzy ostatnie w tym roku haftowane bombki. Pierwsza z nich to siostrzana bombka tej, którą wykonałam przy okazji opracowywania kursiku (tutaj).
Bombka z dzwonkami powstała na prośbę mojej koleżanki. Do haftu wykorzystałam nieco inne odcienie muliny niż poprzednim razem oraz złoto-zieloną tasiemkę.




Dwie kolejne przygotowałam dla moich koleżanek. Powstały na bazie medalionu z akrylu o średnicy 7 cm, więc są nieco mniejsze niż wszystkie pozostałe bombki. 




✽ ✽ ✽

Wszystkie tegoroczne bombki, których powstało dziewięć w ciągu ostatnich siedmiu tygodni, stanowią świąteczny podarunek dla bliskich i przyjaciół. Opakowałam je w ładnie układający się przezroczysty celofan i udekorowałam wstążkami w srebrnych i złotych barwach, pasujących do kolorystyki bombki. Niektóre umieściłam na stojakach. Część bombek jest już w drodze do miejsca przeznaczenia, a część czeka na osobiste wręczenie :-).


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

20 komentarzy:

  1. Przepiękne, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te bombki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Moniu, każda jedna bombeczka ma sliczny haft, została pieknie wykończona i jeszcze tak ładnie opakowana. osoby obdarowane teką bombeczka będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniś, u Ciebie jak zawsze wszystko na najwyższym poziomie. Od samego wykonania, po opakowanie i prezentację. Ogromny ukłon w stronę Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko Twoje bombeczki są cudowne, jak nic w przyszłym roku skorzystam z Twojego kursiku. O i juz nawet mam pomysł. Tylko muszę się zaopatrzyć w takie materiały naciągliwe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Monisiu, cudne są Twoje bombki i na pewno sprawią mnóstwo radości. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyszły. Muszę i ja spróbować swoich sił w tej materii. Pozdrawiam przedświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, piękności! te złoto-czerwone są powalające :D podziwiam zręczną i estetyczną oprawę haftu, a każdy to wie, że nie jest to takie łatwe

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne haft, ślicznie dopracowane bombki, pełen profesjonalizm- naprawdę jest co podziwiać - pozdrawiam i gratuluję pomysłu.😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bombki, te haftowane chyba podobają mi się najbardziej. Ja w tym roku nie zrobiłam żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki są przepiękne, haft wspaniały. Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjne wykonanie, piękne hafty - cudne pracy - pozdrawiam świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombki przecudowne! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe bombki...na pewno wszystkie obdarowane osoby były nimi zachwycone :)
    Piękne prace Moniczko :)
    Uściski i serdeczności.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bombki, wspaniale oprawione :) dziękuję za udział w wyzwaniu, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś piękne bombki.Będą świetnie się prezentować na choince lub na stojaczkach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.