niedziela, 29 marca 2020

118. Żonkile z foamiranu

Witajcie.

Karteczka, którą pragnę Wam pokazać, powstała wczoraj. Przygotowałam ją z myślą o zabawach blogowych.


Pierwszą z nich jest zabawa Ani, u której w tym miesiącu wytycznymi są: żonkil, kurczaczek i kolor żółty. Długo nie robiłam kwiatów z foamiranu, ostatnio wykorzystałam je na karteczkach 1,5 roku temu i były to róże (tutaj). Bardzo chciałam, aby żonkile były właśnie z tego materiału.


Żonkile w całej okazałości.





Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

13 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka :) śliczna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne żonkile, jak żywe!
    I piękna kartka powstała.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo świata. Najpiękniejsza kartka, jaką widziałam :)
    Zdrówka, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, żonkiele prosto z ogródka, są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Żonkile jak żywe! Kartka cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko kartka jest cudna, a Twoje żonkile rewelacyjne !! Muszę koniecznie spróbować takie zrobić. Jak dla mnie rewelacja !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne żonkile i przepiękna karteczka Moni.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żonkile wyglądają bardzo realistycznie! Kartka piękna!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! Kwiaty jak prawdziwe ;) brawa !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, tak wiosenne i jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne żonkile! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna z przedłużonym motywem zonkili.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.