środa, 13 maja 2020

122. "To będzie super dzień..."

Witajcie.

Któż z nas nie zaczyna dnia od przygotowania sobie pysznej kawy w ulubionym kubku lub filiżance. Unoszący się niesamowity aromat pobudza, a smak dostarcza przyjemności. Wprawdzie bardzo lubię dobrą herbatę i jestem jej ogromnym smakoszem, ale uwielbiam również zapach i smak świeżo zaparzonej kawy z mlekiem i odrobiną cukru. Kawa to również temat drugiego haftu w zabawie "Abecadło z igły spadło" - wspólnego projektu Ani i Oli (szczegóły tutaj).


Ponownie miałyśmy do dyspozycji wzór i pełną dowolność w wyborze kolorów muliny. Początkowo chciałam haftować napis w odcieniach brązu na kremowej tkaninie, ale po sugestii Piotrka, że powinnam dodać niebieską lub granatową nitkę, gdyż lubię ten kolor, uznałam, że syn ma rację i będzie to dobrze wyglądać. Wykorzystałam więc kremową aidę oraz cztery kolory muliny (czekoladowy brąz, granat, niebieski i kremowy).
Cały napis powstał w wolnych chwilach ostatniego weekendu. Ciekawa jestem, co Dziewczyny przygotowały dla nas w kolejnej odsłonie zabawy :-).




Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę dobrego dnia :-).

18 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię kawę i właśnie ją piję. Ładnie wyszylas wzorek. Ciekawe jak go wykorzystasz , czy to bedzie obrazek czy coś innego 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory dobrałaś, super hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherná výšivka, krásny motív, gratulujem!!!
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko kawa z dodatkiem niebieskiego wyszła cudownie. Twój syn iał niezłego nosa, w tym zestawieniu kolorystycznym wygląda cudownie !!.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. No i prosze jak synek Ci dobrze podpowiedział, świetnie wygląda ten haft taki dwukolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dopasowałaś kolory. Kawe uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory! Super dzień i super haft :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały hafcik powstał i do tego z taką pozytywną energią! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ przepięknie wyszło !!! Bardzo ciekawe i eleganckie zestawienie kolorow Moniko, brawo dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kawowy obrazek:) ale mnie zaciekawił również obrus szydełkowy,to takie moje skrzywienie szydełkowe 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Znów widzę ciekawe podejście do wzoru.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra sugestia syna - też lubię połączenie głębokiego brązu z niebieskim/granatowym. Haft wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się Twój haft, Moniko - super zestawienie kolorów.
    Ja też w razie wątpliwości konsultuję moje wybory z dziećmi i czasami mnie zaskakują pomysłami i dają możliwość spróbowania czegoś nowego.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe połączenie kolorów !!! I mnie bardzo podoba się już od dawna brąz+niebieskości.
    Twój haft prezentuje się naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Monisiu, wspaniała praca i jednocześnie ozdoba! Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolorki dobrałaś Monia w hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brąz z niebieskim to zdecydowanie jedno z moich ulubionych połączeń kolorów!
    Piękny sampler wykonałaś, uwielbiam kawę mogę ją pić litrami :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.