wtorek, 26 października 2021

160. Jesień w multikolorze

Witajcie.

Długo mnie nie było, a to za sprawą przeprowadzki i związanymi z nią obowiązkami. Brakowało czasu na wszystko, a zwłaszcza na moje robótki. Jednakże chciałabym Wam dziś pokazać moją ostatnią pracę. Już od dawna podobał mi się obrazek z winobluszczem i bardzo chciałam go wyhaftować. Kolorowe wyzwanie na blogu Szuflady zachęciło mnie do zrealizowania tego planu.







Mój jesienny obrazek z winobluszczem posyłam na wyzwania: 

"Wyzwanie październikowe - Multikolor" na blogu Szuflada.



"Kolorowa jesień" na blogu Kwiat Dolnośląski.


Dziękuję Wam za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

13 komentarzy:

  1. Cudna praca. Powodzenia w wyzwaniu :)
    Nie wiedziałam, że się przeprowadziłaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko tak czasem bywa że mamy ciągle pod górkę, ważne że wróciłaś i z taką piękną pracą!! Cudny jest ten hafcik i w sam raz na jesienną dekorację.
    Życzę Ci powodzenia w obu zabawach a przy okazji poproszę o Twój nowy adres po przeprowadzce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana najważniejsze, że wszystko już sobie poukładałaś i wróciłaś
    do nas z nowymi siłami. Ogromnie się cieszę bo to powrót z efektem WOW!
    Obrazem prezentuje się zachwycająco a kolory zwalają z nóg.
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie witamy w zabawie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w Wyzwaniu Szuflady! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga na wyniki wyzwania: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2021/11/wyniki-wyzwania-kolorowa-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już wcześniej, ale napiszę jeszcze raz- przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! Mam stempel , który tworzy podobny obrazek.Muszę go zrobić w takich kolorach , bo kolory masz niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelka, bardzo optymistyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.