sobota, 30 kwietnia 2022

173. Zimowy widoczek

Witajcie.

Kwiecień szybko minął, a ja niemalże na ostatnią chwilę przygotowałam medalion na zabawę Kasi. Nie wiedziałam, jaki wzorek tym razem wyhaftować, więc sięgnęłam do moich starych czasopism. Tam znalazłam trzy widoczki, których jeszcze nigdy nie wyszywałam. 


Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - DMC i Ariadna (dwie nitki), 14 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 51 x 50
Wielkość haftu - 9 x 9 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - "Kram z robótkami" 4-5/2006



Ślę pozdrowienia.

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle jestem zauroczona Twoim medalionem , a widoczki zimowe to i ja w tym roku wyszywam.
    Fajnie że z nim zdążyłaś choć na ostatnią chwilę ale jest !! I tego się trzymajmy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny medalion. Pozdrawiam Moniko i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny medalion, piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super ten medalion. A ta tasiemka jest pięknym wykończeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to ładne😍
    Gdzie kupię takie bombki ,też chcę sobie takie cudo zrobić😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem co z nich wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny!!! Twoje prace zawsze bardzo chętnie oglądam choć nie zawsze komentuję :). Jest elegancko, starannie, wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe. Po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny medalion!
    Po raz kolejny muszę napisać,że masz złote dłonie Moniczko:)
    Wszystko cudnie wykończone i wyszyte.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny widoczek:) Bombka wyszła prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, jak ja dawno u Ciebie nie byłam, wstyd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.