sobota, 18 czerwca 2022

178. Biscornu z czereśniami

Witajcie.

Lubicie czereśnie? Ja bardzo i co roku czekam na te pyszne, słodkie i soczyste sezonowe owoce. Dziś pragnę pokazać Wam czereśnie w hafciarskiej odsłonie - na biscornu. Do igielnika przygotowałam również poduszeczkę doczepianą do nożyczek z tym samym motywem.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - ecru aida 14 ct DMC
Mulina - DMC (dwie nitki), 6 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 53 x 53
Wielkość haftu - 10 x 10 cm
Wielkość biscornu - ok. 10 cm




Moje biscornu przygotowałam na konkurs na grupie fb "Świry Rękodzieła Inspirują", temat "Owoce".

Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyhaftowane biskornu. Pierwsze miejsce jak nic. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny czereśniowy komplecik wyszykowałaś, soczysty i pięknie wykonany:)
    Pozdrawiam słonecznie i powodzenia w wyzwaniu życzę, dla mnie podium!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásna sada s čerešňami, páči sa mi :-)
    Biscornu som ešte asi nikdy nevyšívala...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne smaczne biscornu, uwielbiam czereśnie i wiśnie. Zapraszam do mnie na nową zabawę Kolorowe biscorniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czereśnie, zwłaszcza te duże ciemne, a soczek z nich aż po palcach cieknie.
    Jestem zauroczona Twoim biskornu, a te nożyczki extra .Cóż często mi się zdarza gdzieś zapodziać igłę podczas haftu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik 🙂
    A czereśni uwielbiam i mam na podwórku swoje drzewko czereśniowe !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycze igielniki! Piękny hafcik wybrałaś i wykonanie pierwsza klasa, a ten maleńki chwościk to taka perełka na torcie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, moje pierwsze biskornu wciąż przede mną ale cały czas mam je z tyłu głowy, Twoje mniam, smakowite 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.