niedziela, 16 lutego 2020

114. W niebieskościach

Witajcie.

Zgodnie ze swoim postanowieniem, co miesiąc przygotowuję haftowane bombki, których mam nadzieję zgromadzić co najmniej kilkanaście. Jednak tym razem nie są to widoczki, a niebieskie wzorki, które od dawna mi się podobają. Chciałam je wyhaftować dopiero w przyszłym roku, ale zmotywowana niebieskim wyzwaniem na blogu "Szuflada", zrobiłam to w tym miesiącu.

Myślę, że idealnie pasują do tematu wyzwania, gdyż niejedna osoba mogłaby stwierdzić, że chyba myślę o niebieskich migdałach, skoro zamiast przygotowywać wielkanocne pisanki, tworzę ozdoby choinkowe :-).
Wzorki haftowałam w ciągu ostatnich kilku wieczorów, a wczoraj udało mi się połączyć wszystko w całość i oto powstały bombki z niebieskimi obrazkami.



Bombki ponownie przygotowałam na bazie medalionów o średnicy 10 cm. Tylną ściankę pokryłam srebrną metaliczną tkaniną, a boki ozdobiłam białą bawełnianą koronką i dekoracyjną tasiemką w kolorze srebra i błękitu.



Hafciki wyszyłam na błękitnej aidzie 14 ct Tajlur i wykorzystałam do nich pięć kolorów muliny oraz srebrną metaliczną nić, a wzory składają się z krzyżyków, półkrzyżyków oraz back stitchy.

Pracę posyłam na wyzwanie "Niebieskie Migdały" na blogu "Szuflada".


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia :-).

25 komentarzy:

  1. Twoje bombki są cudowne!zazdroszczę Ci samozaparcia, faktycznie te zabawny bardzo motywują do wykonania tego co sprawia nam radość. Ja sie zastanawiam co zrobic na wyzwanie Ty świetnie sobie z nim poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne! Wykonanie takich ozdób wymaga czasu, trudno go znaleźć przed świętami w dużej ilości.
    Twoja choinka w tym roku będzie cudnie wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Przepiękne bombki!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękności! Śliczny materiał dałaś na drugą stronę, idealnie nadaje się na choinkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bombki są magiczne, takie piękne, aż oczu nie można oderwać od nich... Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie niebieskie migdały to ja rozumiem, piekności Moniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafciki :) A bombki z nimi normalnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne bombki, hafciki są cudowne, podziwiam, bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są. Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są!! Idealnie wyhaftowane i wykonane! Wiem jak bardzo pracochłonny jest haft więc tym bardziej podziwiam i doceniam. Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, widziałam te wzorki i mam je gdzieś nawet zachomikowane. Teraz wiem jak wspaniale wyglądają po wyszyciu. Twoje bombeczki są bombowe :) pięknie je wykończyłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno przejść obok nich obojętnie. Twoje wykonanie jest absolutnie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności Moniko.:) Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne medaliony. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Monisiu, cudne i tak perfekcyjnie wykonane! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki pięknie się prezentują w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło przepięknie. Napatrzeć się nie mogę 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Są piękne, haft mistrzowski! Dziękuję za zgłoszenie do konkursu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zawieszki, wykonane z wielką precyzją i starannością. Można się zachwycić😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje bombeczki to klasa sama w sobie!
    Pięknie je dopracowałaś, nie wspomnę o samym hafcie:)
    Jestem totalnie zauroczona:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwyciły mnie te bombki! Są proste, delikatne i pięknie wykonane. Powodzenia w wyzwaniu:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.