sobota, 9 czerwca 2018

38. Majowe projekty

Witajcie.

Po kilku wolnych dniach, z nowymi siłami wróciłam do swoich obowiązków i tworzenia. Jednakże dziś pragnę pokazać Wam jeszcze zeszłomiesięczne projekty.

Grudniownik, czyli grudniowy album tworzony w ciągu roku kartka po kartce, jest pierwszym z nich. Propozycje Inki na piątą odsłonę to inspiracje świąteczne z czasopism oraz menu na Święta.


Nie przygotowałam kartki na świąteczne inspiracje, gdyż wydaje mi się, że nie skorzystam z takich podpowiedzi. Lubię dekoracje i dodatki, aczkolwiek, mimo, że podoba mi się to u kogoś innego, nie przystrajam całego mieszkania. Świątecznymi akcentami w moim domu są kartki świąteczne, stroik na stole oraz pachnąca choinka. Jedyne urozmaicenie to dekoracje drzewka, które staramy się co roku ubrać inaczej.
Za to kartka na menu jest mocno rozbudowana. Zarówno przód, jak i tył ma przyklejone rozkładane strony, aby pomieścić listę dań i świąteczne przepisy, które dobrze mieć pod ręką w jednym miejscu - grudniowniku, który ma być pełnym pamiątek, zdjęć i ciekawostek grudniowych albumem.

Przód kartki składa się z trzech nakładanych na siebie części.


Natomiast tył kartki posiada zewnętrzną część i wewnętrzny składak na wpisanie wielu informacji czy przepisów.



Rogi okładek mojego albumu wzbogaciły się o metalowe narożniki, a strony grudniownika zyskały napisy i cyfry oznaczające kolejne dni miesiąca. A to dzięki pewnemu zakupowi, którego dokonałam trzy tygodnie temu. Wreszcie zdecydowałam się na zakup maszynki Big Shot. Zapierałam się rękami i nogami, że jej nie kupię :-), ponieważ wychodziłam z założenia, że hafciarce maszynka nie jest potrzebna. Poza tym uważałam, że jest to zbędny wydatek, gdyż istniało ryzyko, że z powodu braku czasu, wkrótce przestanę tworzyć kartki. Tymczasem wciąż kupowałam skrapki w sieci lub prosiłam koleżankę o wycięcie listków lub serwetek. Pojąć nie mogę, jak się myliłam i teraz ogromnie się cieszę z podjętej decyzji.



✽ ✽ ✽

Drugą pracą jest kartka przygotowana dla mojej mamy na "Dzień Matki". Jest to kartka w formie składaczka z frontem w kształcie serca, wewnątrz znalazły się życzenia. Jak każdą kartkę przestrzenną, można ją postawić. Może też zostać kartką płaską, a to za sprawą przyklejonego między warstwami papieru magnesu oraz drugiego, który umieściłam na mniejszym serduszku.



Również jestem mamą i muszę przyznać, że Piotr co roku zaskakuje mnie pięknym, przemyślanym podarunkiem. W zeszłym roku otrzymałam ogromnego, 70 cm białego storczyka, który wciąż mnie cieszy, właśnie wypuścił kolejny liść oraz pędy i zastanawiam się, kiedy znów zakwitnie. W tym roku otrzymałam, poza życzeniami i kwiatkami, również dwa komplety wykrojników, które bardzo mi się podobają i na pewno niejednokrotnie je wykorzystam.


Serduszkowa karteczka dla mamy powstała według Ewinkowego przepisu na kartkę przestrzenną nr 5 oraz majowych wytycznych w zabawie Ani (serca i dżety), więc podeślę ją na zabawy Dziewczyn.



Pozdrawiam, życząc Wam cudownego weekendu :-).

16 komentarzy:

  1. Moniczko, kartka dla mamy jest przepiękna. Świetne są twoje strony do grudniownika, całość będzie się wspaniale prezentować.
    Gratuluję zakupu Big Shota.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj wśród posiadaczek big shota, chyba każda z nas długo się zastanawiała nad wydatkiem takiej kasy, ale po zakupie to już nikt nie żałuje :)
    Syn piękne prezenty Ci robi, wykrojniki śliczne masz. A kartka dla Mamy cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IO jeszcze zapomniałam napisać że Twój grudniownik prezentuje sie super, ale będzie fantastyczny na koniec roku :)

      Usuń
  3. Kolejna piękna karta do grudniownika. Kartka dla mamy jest cudowna i oryginalna :)
    Co do BS, też miałam takie obiekcje przed zakupem....do czasu, póki nie kupiłam hihi. Teraz mam inny problem. Ciągle mi mało wykrojników i kupuję, kupuję, kupuję...końca nie widać :D Mężu to mnie skróci o głowę, jak zobaczy saldo na koncie :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne to falbankowe serduszko :-)A karty grudniownika pięknie ozdobione :-)
    Co do maszynki ,gratuluję zakupu .Ja się ciągle trzymam ;-) ,wystarczy ,że majątek tracę na stemple ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grudniownik...ciekawie brzmi i świetnie się zapowiada. Muszę przyznać, że to fajna forma zabawy i mobilizująca do pracy:)
    Karteczka dla mamy jest pięknym prezentem, ale Ty także dostałaś od synka wspaniały podarunek. Super Piotr! Jak na każdego Piotra przystało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udany zakup bardzo cieszy a taki, wykorzystywany do rękodzieła, tym bardziej. Kartka dla mamy bardzo pomysłowa i śliczna, to samo dotyczy grudownika - aż żal by mi było po nim pisać.
    Piotrek stanął na wysokości zadania i zrobił Ci cudny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monisiu, fajnie się prezentują Twoje grudniownikowe karty! kartka dla Mamy cudna i niepowtarzalna, a maszynka to świetna inwestycja, daje dużo możliwości i frajdy! pozdrowienia zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karty grudniownika utrzymane w jednej kolorystyce, i Ewonka z Anią - też fajne! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karta na przepisy. Pozostałe zyskały dodatkowe ozdoby.

    Kartka dla Mamy jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Składane strony to fajny pomysł, dużo przepisów zmieszczą. Maszynki wczesniej czy później każda kartkująca jednak kupi, gratuluję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka dla Mamy! Też mam Big Shota - ta maszynka daje tyle możliwości! :D Dobrej zabawy w testowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja! Moniu aż miło oczy pocieszyć takimi cudami :)
    Grudniownik zyskuje z każdą kartką i czekam na ostateczną odsłonę całości.

    Karteczka z serduszkiem jest bajeczna. Piotr jaki widać dobrze zna swoją mamę i wie co ucieszy ją najbardziej :) Cieszę się razem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko pogubiłam się trochę w Twoich dwóch postach :-), co jest na moją zabawę , ale chyba dobrze wytypowałam :-) . Na przyszłość mam prośbę , do mojej zabawy linkujemy tylko jednego posta z ostania zrobioną kartką . W poście umieszczamy zdjęcia wszystkich zrobionych kartek , aktualnych i zaległych .
    A wracając do Twoich prac to wszystko jest piękne. Grudnownik niesamowity , świetnie przemyślany. Kartka składaczek w kształcie serca jest cudowna i oczywiście z radością przyjmuję ja do zabawy.
    Fajnie , że zdecydowałas się na maszynkę terz dopiero zaszalejesz.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale swietny serduszkowy składaczek !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.