niedziela, 26 maja 2019

82. Zabawy blogowe w maju

Witajcie.

Na początek zakładka do książki. Powstała specjalnie dla córki mojej koleżanki, która właśnie zaczęła swoją przygodę z Harrym Potterem. Przyjemnie jest sprawić komuś radość, więc z okazji zbliżającego się "Dnia dziecka" postanowiłam obdarować dwie urocze dziewczynki. Małej Zosi podaruję kwiecistą opaskę na włosy, którą zaprezentowałam tutaj, a jej siostrze Zuzi ową zakładkę do książki.


Zakładka po obu stronach ma hafciki, z jednej jest sowa Hedwiga z listem, a z drugiej napis Harry Potter. Wzory znalazłam w sieci, a tło sowy jest moim pomysłem.


Tkanina - biała aida 14 ct Tajlur
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 7 kolorów
Wymiary haftu - 32/68 xxx
Wielkość obrazka - ok. 5,8/12,3 cm


Tkanina - bordowa aida 14 ct Zweigart
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 1 kolor
Wymiary haftu - 65/24 xxx
Wielkość obrazka - ok. 12/4,5 cm

✽ ✽ ✽

Teraz czas na karteczki. Pierwsza to moja propozycja na zabawę Uli "BN 2019". Majowa wytyczna to kartka sztalugowa. Przygotowałam kartkę z wyciętym okienkiem, do której użyłam papierów "Winter dream" Craft&You w ślicznym błękitnym kolorze.




Kolejna to karteczka na zabawę Inki. Wytyczna tego miesiąca to mapka.


A to moja interpretacja. Skorzystałam z arkusza papieru Craft O'Clock "Brr... it's cold outside" oraz mini hafcików ze śnieżynkami.


Tę karteczkę pragnę podesłać na zabawę Kasi "Choinka 2019".


Ostatnie prace to ozdobne tea lighty w pudełeczku również na zabawę Inki. W kwietniu, podobnie jak w lutym, tworzyliśmy małe świąteczne formy.



Wszystkie hafciki powstały z resztek tkanin i mulin, więc posyłam je na zabawę Moniki - Igiełki MB.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

18 komentarzy:

  1. Wszystkie prace wygladają ekstra ale zakładka to mój faworyt. Zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pracę bez wyjątku! Zakochałam się w zakładkach... bo uwielbiam Harrego Pottera i dobrą lekturę😊😉
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka z sówką jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace a moje setce skradla kartka ze sniezynkami bardzo delikatna i takie lubię .

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace. Wszystko piękne i pięknie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko świetne wszystkie prace, super kartki i cudna zakładką. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co byś kochana nie pokazała, to zawsze zachwycisz. Zakładka jest super na pewno sprawi sporo radości, fajne pudełeczko na świeczuszki, a ta niebieska kartka sztalugowa jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle prace pełne dobrego gustu i estetycznie wykonane. Dziewczynki będą zachwycone podarunkami. Karteczki piękne zrobiłaś - ta haftowana szczególnie mi przypadła do gustu. Mo i świeczuszki w pudełku - świetny niezobowiązujący prezent. Kiedyś takie tea lighty ozdabiałam, dzięki że mi i o tym przypomniałaś - warto wrócić do tego pomysłu na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie prace piękne i powiem wprost zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tu pięknych prac! I aż dwie do mnie ;) Piękną zakładkę zrobiłaś :) fany pomysł na tło, ciekawie też wyglądałoby gdybyś wyszywała na bordowej też przód i tylko żółte xxx, a bordowych nie, wyszłaby fajna tekstura, tylko nie wiem jak to co białe czy bordo nie przebijałoby... Karteczka sztalugowa - bajka :) Wspaniale wykonałaś tez zadania do Inki :) Dziękuję za udział w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne prace przygotowałaś na zabawy blogowe :) a hafciki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie prace są niesamowite :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace są wspaniałe :-)
    A zakładka dla miłośników Harry'ego Pottera to prawdziwa gratka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace super, zakładka sliczna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany! dawno, bardzo dawno nie podziwiałam kartki z haftem tak bardzo! śnieżynki i kolory i cała ta kartka wg mapki jest po prostu ideałem :)
    I box na świeczki musi być malutki, choć na zdjęciu udaje nie wiem co ;) super że się sprężyłaś! ładna cała bogata kolekcja zimowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale rewelacja! Kartka majowa do Inki zjawiskowa, wszystko dobrane jak nalezy, swietna robota Moniko !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wielką słabość do haftowanych akcentów na kartkach - pięknie wyszła!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.