wtorek, 31 marca 2020

119. Zimowe widoczki

Witajcie.

Powiadają, że "w marcu jak w garncu" i rzeczywiście tegoroczna wiosna oferuje nam cały wachlarz temperatur i aury, od przymrozków i opadów śniegu (jak chociażby w ostatnich dniach) po kilkanaście stopni na słupkach rtęci. U mnie też raz kwieciście, raz zimowo, więc dziś czas na zimowe widoczki czyli kolejne bombki na zabawę Kasi "Choinka 2020".




Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct Tajlur
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 13 i 12 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 46 x 46
Wielkość haftu - 8,5 x 8,5 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - "Kram z robótkami" nr 12/2004

Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

22 komentarze:

  1. Moniko jestem zachwycona tymi hafcikami i sposobem ich oprawy . Całość kolekcji będzie rewelacyjna !! Uwielbiam takie zimowe widoczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana! Przepiękne są :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Przepięknie wykończone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te Twoje bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne hafty Moniko, prześliczne bombki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne hafty Moniko, prześliczne bombki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne bombki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, podziwiam Twoje cudowności. Oprawa jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne bombki :) Bardzo starannie wyhaftowane i oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne hafty, cudownie wygladaja na bombkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No co ja mam napisać ???
    Cudo, cudo i jeszcze raz cudo!
    Twoje bombki Moniś są naprawdę zachwycające:)))
    Pozdrowienia serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne bombeczki i takie klimatyczne widoczki😍 pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne bombeczki Monia. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moniko przesliczne robisz te bombeczki, baaardzo mi sie podobaja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tutaj bombeczki a ja Ci zyczę zdrowych i wesołych świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful view of your embroidery picture.
    Great work

    Happy Easter
    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne, śliczne to mało powiedziane!
    Moniko te bombeczki są cudne w każdym calu:)
    Pozdrawiam wiosennie :)))
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycajace aż brak mi słów, kiedyś muszę zrobić taką , one są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.