niedziela, 5 lutego 2023

194. Biscornu z pszczółkami

Witajcie.

Porządkując zdjęcia moich robótek znalazłam biscornu, którego nie zdążyłam Wam pokazać. Przygotowałam je w październiku zeszłego roku na konkurs w grupie na fb "Świry Rękodzieła Inspirują". Jak się zapewne domyślacie, tematem była "Pszczoła". Ogromnie się cieszę, że igielnik zyskał głosy jurorów i zdobył wyróżnienie.
Biscornu ma wielkość około 7,5 cm, natomiast poduszeczka 3 cm.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - ecru aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 6 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 40 x 40
Wielkość haftu - 7,2 x 7,2 cm
Wielkość biscornu - ok. 7,5 cm




Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

13 komentarzy:

  1. Gratuluje pomysłu i wyróżnienia :) pszczółki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje prace , widać że haft krzyżykowy kochasz, wszystko jest takie dopracowane!!
    Piękny wzorek na poduszeczce i na biscornu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Podobają mi się te pszczółki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    O jakie pomysłowe! Urocze są te pszczółki, całość rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam z zachwytem. Cudo!
    Kocham pszczoły.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny igielniczek, aż zatęskniłam za latem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten wzorek na igielniczku. precyzyjna robótka :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem absolutnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te stworzonka a Ty jak one jesteś bardzo pracowita Moniko i dokładna, śliczne podusie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne. Urzekła mnie ta praca Moniko. Przeurocze. Bardzo przyjemnie się ogląda takie rzeczy.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełniłaś sobie moje marzenie ! To biscornu z pszczołami chodzi za mną od dawna! Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.