niedziela, 19 lutego 2023

195. Medalion z szyszkami

Witajcie.

Od pięciu lat, z niekłamaną przyjemnością oczywiście, biorę udział w całorocznej zabawie choinkowej  Kasi "Tam, gdzie spadają anioły...". Właśnie rozpoczął się szósty rok, w którym u mnie ponownie będą królowały bombki z haftami, gdyż cieszą się sympatią rodziny i znajomych. Tym razem będą to medaliony akrylowe, ponieważ w zeszłym roku spróbowałam tego pomysłu i bardzo mi się spodobał (tutaj). Ponadto chciałabym zrobić kilka kompletów - kartka z medalionem (takich jak tutaj i tutaj). Mam nadzieję, że znajdę czas na wszystkie moje choinkowe plany :-).

Dziś pierwsza tegoroczna haftowana bombka - medalion z szyszkami. Wzór pochodzi z dodatku specjalnego czasopisma "Kram z robótkami" z 2005 roku.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - DMC, Ariadna (trzy nitki), 9 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 41 x 34
Wielkość haftu - ok. 7,5 x 6 cm
Wysokość bombki - 9 cm
Źródło - "Kram z robótkami", dodatek specjalny nr 5/2005



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

19 komentarzy:

  1. Śliczny pomysł na wykorzystanie medalionów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, pięknie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Moniko, niezwykle mi się podobają Twoje zestawy i cieszę się że postanowiłaś je kontynuować. Co prawda już nie kupuje nic nowego ( akrylowe medaliony) dopóki nie zużyje tego co mam na stanie ale jak bym pracowała w takim sklepie tez bym się chyba nie oparła, z tego powodu tak rzadko bywam w Actionie.
    Fajny hafcik na tym medalionie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny medalion! Jak zawsze jestem pod wrażeniem 😊 Jakoś nigdy nic nie potrafię znaleźć w action 🙈 Medaliony (i inne płaskie bombki) chyba są łatwiejsze w wykonaniu niż tradycyjne? Może i ja się kiedyś zdecyduję 🤔 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂. Nie korzystam z oferty Action, zakupy robię w sklepie Zielonekoty.pl, w którym pracuję od pięciu lat. Znajdziesz tu spory wybór przedmiotów do ozdabiania, w tym medalionów plastikowych i akrylowych 😀. Próbowałam różnych kształtów bombek, nie mam problemu chociażby naciągnięciem tkaniny czy dekoracją drugiej strony bombki, jednak okrągłe mniej mi się podobają. Mam wrażenie, że gubi się wzór, zwłaszcza przy widoczkach. Spróbuj, gorąco polecam. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
    2. O rety! Przepadłam, choć zdecydowanie nie wiem do czego większość rzeczy służy 🙈 ale i tak parę rzeczy mi w oko wpadło. Anna mnie z tym actionem zmyliła trochę i z tego powodu myślałam, że tam pracujesz. Twój sklep jest obłędny 🤩

      Usuń
  5. Super wzorki. Medaliony rzeczywiście wyglądają cudnie więc nie ma się co dziwić że rodzinka zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądają te medaliony :-) Cudowne są takie upominki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z medalionem jest o tyle fajny, że haft długo pozostaje czysty, bo niestety te nieosłonięte po jakimś czasie niestety mogą ulec zabrudzeniu, zbieram se do wypróbowania tej formy :) Haft bardzo ładny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale będą wyglądały takie haftowane medaliony na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci aby Ci sie udało, bo tworzysz piękne prace!
    Bombka zachwyca swoja urodą!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Medalion jest śliczny :).

    Trzymam kciuki za wszystkie świąteczne palny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne te Twoje medaliony Moniko, misterne i perfekcyjnie wykonane 🤩
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.