niedziela, 31 lipca 2022

182. Świąteczny komplecik z wiankiem

Witajcie.

Komplecik przygotowałam na zabawę Kasi "Choinka 2022". Składa się z karteczki i medalionu z tym samym motywem świątecznego wianka.
Schemat zakupiłam w sklepie coricamo.pl. Jest to zestaw wzorów na zawieszki prezentowe, jednakże myślę, że świetnie sprawdzi się również na kartkach lub ozdobach świątecznych. Do wykonania kartki wykorzystałam arkusze z kolekcji "Hello Christmas" UHK Gallery.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (trzy nitki), 10 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 28 x 32
Wielkość haftu - 5 x 5,8 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - coricamo.pl




Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

13 komentarzy:

  1. Śliczny wianuszek × dwa 😁❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik jak zawsze uroczy , tez bym kiedyś chciała dostać taki komplecik jak bym nie haftowała. Fajny pomysł, muszę poszukać jakiś Świąteczny haft i machnąć go dwa razy. Dzięki za pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet powstał!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancki, świąteczny komplecik. Piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgrabny duecik. Ucieszy obdarowanego, jestem o tym przekonana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny komplecik Moniś. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ja tych medalionów nie odkryłam szybciej? Super całość

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zestaw. I na karteczce i bombce wyglada idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik świąteczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten wianuszek, dobrze mu i na kartce, i na bombce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.