poniedziałek, 29 sierpnia 2022

183. Karteczka w kolorach ziemi

Witajcie.

Chciałabym Wam pokazać karteczkę w kolorach ziemi. Przygotowałam ją na kraftowej bazie z wykorzystaniem papierów Paper Heaven. Rzadko sięgam po karton kraftowy, ale uznałam, że w tym projekcie świetnie się sprawdzi. 
W ogóle nie spodziewałam się, że sięgnę po tę kolorystykę, ale chyba mi się udało. Nieliczni znajomi wiedzą, że od ponad 4,5 roku pracuję w sklepie Zielonekoty.pl, więc często widzę nowości wcześniej niż nasze klientki. W przypadku ostatniej kolekcji Paper Heaven uznałam, że to nie moje kolory, mimo, że jak wszystkie i ta również mnie zachwyciła.


Nieczęsto tworzę karteczki, zaledwie kilka rocznie, ale kiedy już je robię, to staram się wykorzystać kwiaty zrobione z foamiranu, ponieważ bardzo je lubię. Nie inaczej jest tym razem. Kwiaty przygotowałam z kremowego foamiranu oraz pręcików w kolorze szałwii. W centralnej części karteczki umieściłam hafcik z serduszkami, który zaprojektowałam i wykonałam w zeszłym tygodniu.
Wykorzystałam arkusze z kolekcji "Dzikie z natury" i "Złota dama" oraz paseczki z listkami. Paprotki wycięłam z zielonego arkusza "The best of", wszystkie papiery od Paper Heaven.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - ecru aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 2 kolory
Rozmiar w krzyżykach - 27 x 22
Wielkość haftu - ok. 5 x 4 cm
Projekt własny



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

8 komentarzy:

  1. Moniko świetna jest ta karteczka. Podziwiam za te serduszka i ta kwiaty samodzielnie robione !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra Ci wyszła. Kochana toż to karteczka idealna na moją 20-tą rocznicę ślubu :) Ale serio, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Powinnaś zmienić swoje zdanie, bo to też są Twoje kolory - praca idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca, Twoja precyzja jest godna podziwu 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, bardzo mi się podoba ten motyw haftu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna karteczka :) fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka Moniko, na bogato i taka starannie dopracowana w każdym szczególe, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te papierki. Rewelacja. Karteczka urocza Moniko :)

    Buziaki

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.