środa, 18 stycznia 2023

193. Mini karteczki w formie ATC

Witajcie.

Dziś chciałabym pokazać Wam mój kolejny debiut - ATC. Przygotowałam je dla koleżanek, które co miesiąc wymieniają się tymi małymi uroczymi karteczkami. Mimo kilkukrotnych zapytań i propozycji ze strony koleżanek, nie podjęłam się wspólnej zabawy (oczywiście z powodu braku czasu). Jednak postanowiłam przygotować dla nich niespodziankowe ateciaki z haftami.


Powstało sześć podobnych prac. Dla wszystkich koleżanek przygotowałam haftowanego renifera w szaliku w kolorze, który kojarzy mi się z każdą z nich. 


Są to otwierane mini karteczki z życzeniami świątecznymi i noworocznymi wewnątrz, ale w formie i formacie ATC, czyli 2,5 x 3,5 cala oraz z wszelkimi informacjami o karcie na odwrocie. Można je więc postawić wśród świątecznych dekoracji lub schować do segregatora.


Niestety karteczki skończyłam po Świętach, a dokładnie w Sylwestra, a wręczyłam je zaraz po Nowym Roku, ale myślę, że na serdeczne życzenia zawsze jest dobry czas :-).
Karteczki posyłam na zabawę Kasi Choinka 2023.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia :-).

17 komentarzy:

  1. Są prześliczne! I takie dopracowane:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super reniferki :) Fantastycznie tak razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe a już myślałam że połknęłaś bakcyla ATC, fajnie Ci wyszły te reniferki a dziewczyny na pewno super zadowolone z takich życzeń. Tak się właśnie ostatnio zastanawiałam u Lidzi dlaczego się z nimi nie bawisz , teraz już wiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne haftowane ateciakowe karteczki :-) Uwielbiam połączenie haftu z papierem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Choć nie wiem, czym jest ATC 🙈🙃 tzn czy tylko rozmiar czy coś jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki Moniko, super hafty. Miło jest dostać taką niespodziankę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są urocze🙂Fajny wzorek wybrałaś i pomysłowo wykonałaś 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe świetnie się prezentuja ! Naprawdę udany zaprzęg reniferów!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te reniferki. Bardzo ładnie wykonane ATC. Mała elegancja forma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sú nádherné a krásny motív sobíka :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och , są rozkoszne, buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mały hafcik a taki urocze i jeszcze zmieścił się na małym ATC. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę pięknie to robisz. Widać że wkładasz w te swoje prace dużo serca. Piękne reniferki.

    Ściskam najmocniej

    Kasia z bloga Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.