środa, 4 stycznia 2023

192. Warsztaty bombkowe

Witajcie w Nowym Roku.

Wprawdzie Święta już za nami, ale pozostając w tym temacie, pragnę pokazać Wam owoc warsztatów bombkowych, które wspólnie z koleżankami zorganizowałyśmy w pracowni Retro Drobiazgi (Zielone Koty).


Główną pomysłodawczynią była Krysia, choć wyszło dość spontanicznie :-). Po live Mirelli tutaj, byłyśmy z Krysią podekscytowane efektem i bardzo chciałyśmy zrobić bombki w podobnym stylu. Wtedy pojawił się pomysł wspólnego tworzenia. Krysia przedstawiła go Ani i Mirelli, a ja następnego dnia wspomniałam reszcie koleżanek. Początkowo myślałam, że zgłosi się siedem osób, ale ostatecznie było nas jedenaścioro.

Warsztaty prowadziła Mirella, a połączyłyśmy je ze świątecznym spotkaniem i to był świetnie spędzony czas. Jedna z koleżanek, altowiolistka, zagrała kilka kolęd wspaniale wprowadzając nas w świąteczny klimat. Były również przekąski - deski serów, przepyszne bułeczki z serem pleśniowym, paszteciki, barszczyk, wino białe i czerwone oraz słodkości - ciasta i pierniki.

Wszyscy uczestnicy zrobili bombki z pleckami ze złoceń, w przeróżnych kolorach, natomiast wnętrza ozdób nieco się różniły. Od kiedy zobaczyłam live Mirelli, bardzo chciałam zamknąć w swojej bombce zimowy widoczek, dlatego wewnątrz znalazła się sarenka i choinki. Drugim pragnieniem było, aby tył bombki mienił się złotem z drobinkami zieleni, co też zrealizowałam. Całość uzupełniłam zieloną koronką w odcieniu drzewek, złotą tasiemką oraz kokardą. Jestem zadowolona ze swojej pracy i bardzo mi się podoba. Z przyjemnością wykonam jeszcze takie ozdoby.




W trakcie tworzenia.



A to wszystkie nasze bombki.



Dziękuje za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę takich warsztatów, piękne bombeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te bombki stworzyłyście, są super . I fajnie że przy okazji warsztatów było i też spotkanie wigilijne. Super jest takie wspólne tworzenie. Też bym chciała taką bombkę stworzyć, może kiedyś się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale fajnie to była dla Was uczta dla ciała i duszy :) wspaniałe prace brawa dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie było Moniś, i świetna bombeczke na nim zrobiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bombka Moniczko. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale superowe twórcze spotkanie, świetne prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki wyszły bombowe !
    A takiego twórczego spotkania zazdroszczę 🙂

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.