niedziela, 31 grudnia 2023

221. Bombka z aniołkiem dla chłopca

Witajcie w ostatnim dniu 2023 roku.

Czas tak szybko leci, a dodatkowo sprawy prywatne bardzo mnie zajmują od kilku tygodni. Nie tworzę niczego nowego, a medaliony, które chciałabym Wam pokazać, przygotowałam wczoraj, mimo, że hafty z aniołkami miałam gotowe pod koniec listopada.

Ozdoby wykonałam w takim samym stylu, jak poprzednie bombki z aniołkiem dla dziewczynki.



Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct Zweigart (kolor 100)
Mulina - DMC, Ariadna (dwie nitki), 10 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 31 x 47
Wielkość haftu - 6,2 x 8,5 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - coricamo.pl



Dane techniczne haftu:
Tkanina - szarobłękitna aida 14 ct Zweigart (kolor 550)
Mulina - DMC, Ariadna (dwie nitki), 10 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 45 x 47
Wielkość haftu - 8,5 x 8,5 cm
Wysokość bombki - 9 cm
Źródło - coricamo.pl

Dziękuję za odwiedziny.

Do siego roku!

10 komentarzy:

  1. Urocze aniołki. Szczęśliwego nowego roku Moniczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te Twoje bombki, ja też jakoś nie mogę się zabrać za wykończenie moich haftów ale chyba zgapię pomysł od Ciebie, niestety brak mi takich perłowych farbek, więc pewnie będzie haft z obu stron.
    Pozdrawiam i życzę aby Twoje marzenia się spełniły w Nowym Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczności!!! urocze aniołki Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i tak starannie oprawione 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia jakie one urocze są , cudne, Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.