poniedziałek, 30 września 2019

99. Wrześniowe karteczki

Witajcie.

Mimo, iż przez ostatnie tygodnie nie pokazywałam żadnych prac, nie znaczy to, że nic nie powstało :-). Przygotowałam kilka tajnych projektów, którymi pochwalę się w październiku. Dziś jednak, będąc jeszcze w temacie wrześniowych zabaw blogowych, pragnę zaprezentować karteczki, które ostatnio wykonałam.

W tym miesiącu Ania rozpoczęła kolejny etap swojej kartkowej zabawy, w którym tworzymy kartki według nowej, jesienno-zimowej kolorystyki. Dodatkową wytyczną we wrześniu są paski, które na mojej karteczce znajdują się na spodniej warstwie oraz na dekoracyjnych słomkach. Z palety wybrałam kolory: biały, brązowy, czerwony i zielony.



Na karteczce wykorzystałam hafcik, więc posyłam ją również na zabawę Kasi "Choinka 2019".


✽ ✽ ✽

Kolejna kartka to propozycja na zabawę Uli. W tym miesiącu tworzyłyśmy kartkę kaskadową - parawan.



Obie kartki przygotowałam z użyciem najnowszej kolekcji papierów UHK Gallery "Hello Christmas". Bardzo podoba mi się połączenie zieleni i czerwieni. Przypuszczam, że podobnie jak w przypadku kolekcji tego producenta sprzed dwóch lat "Christmas in Avonlea" w tejże kolorystyce, do tej również będę chętnie sięgać.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Obie kartki piękne :) kartka z haftem nie tyle piękna co cudowna! Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś przepiękne kartki. Jako że najbardziej lubię kartki w klasycznych kształtach, ta pierwsza to moja ulubienica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, ale to bardzo piękne karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko piękne obie kartki. Perfekcja w wykonaniu, cudowne papiery i hafcik. Powiem Ci, że obie mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie bardzo mi się podobają! :) Wpadły mi w oko te papiery z UHK Gallery i czekam tylko na wypłatę żeby zrobić zamówienie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. no pięknie! stylowo i mega światecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Moniu, szczególnie ta pierwsza ma piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne świąteczne klimaty na Twoich kartkach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki wspaniałe ale oczywiście mnie zachwyciła ta z hafcikiem:)
    Pięknie i świątecznie już się u ciebie zrobiło.
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, a ta z haftem - ach i och!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.