sobota, 13 listopada 2021

162. Czwarte urodziny bloga

Witajcie.

Już po raz czwarty mam ogromną przyjemność zaprosić Was na moje małe święto - urodziny Monikowych Pasji.


Ostatnio na jednym z blogów przeczytałam, że życie blogowe powoli zamiera, wyparte przez inne portale społecznościowe i ja mam podobne zdanie. Przypuszczam, że głównym powodem jest brak czasu. W sytuacji, gdy pracuje się na pełen etat (lub więcej, jak ja), ma się na głowie dom, dzieci, przeróżne obowiązki - to zrozumiałe. Jednakże mam nadzieję, że chętnie dołączycie do zabawy.

Przez ostatni rok zarówno ja byłam mniej zaangażowana w blogosferze, jak również mój zakątek doświadczył mniejszej aktywności. Dlatego w tym roku przygotowałam dla Was jeden bon podarunkowy. Jest to bon o wartości 50 zł do wybranego przez Zwycięzcę sklepu:
 ZieloneKoty.pl (oferującego produkty do scrapbookingu i decoupage) lub Haftix (sklepu z artykułami hafciarskimi).

Co trzeba zrobić?

  • W komentarzu pod tym postem wyraź chęć wzięcia udziału w zabawie.
  • Możesz także poinformować o candy na swoim blogu lub profilu, ale absolutnie nie jest to warunek. Jeśli się zdecydujesz wspomnieć znajomym o zabawie, proszę, umieść u siebie urodzinowy banerek wraz z linkiem do mojego bloga.
  • Nie musisz być Obserwatorem bloga, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi bardzo miło.
Zabawę proponuję aktywnym blogerom, nie wezmę pod uwagę blogów tylko z wpisami typu "candy".

Na zgłoszenia czekam od dziś, 13 listopada, przez trzy tygodnie, czyli do dnia 4 grudnia włącznie, a wyniki ogłoszę 6 grudnia. Życzę powodzenia i dziękuję, że tu zaglądacie.

Pozdrawiam Was cieplutko.

23 komentarze:

  1. Pierwsi raczej nie wygrywają, ale ktoś musi rozpocząć kolejkę😉 Gratuluję serdecznie 4 rocznicy i życzę wielu, wielu kolejnych 😀 Najwięcej czasu jest późną jesienią i zimą, trudno wymagać, żeby w piękne słoneczne dni siedzieć przed komputerem i dbać o życie blogowe 😀 Ustawiam się w kolejce i już zapraszam na moje candy, wkrótce ogłoszę je. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia, gratuluję kolejnej rocznicy i mam nadzieję, że mimo coraz mniejszego ruchu na blogach, nadal będziesz tutaj trwać i swoje piękne prace pokazywać :) Co roku zapisuję się u Ciebie na candy więc w tym, by tradycji stało się zadość, również się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko serdecznie gratuluje kolejnej rocznicy. Życzę Ci abyś mimo wszystko coś tu czasem publikowała, wiem ze powstaje ciągle cos u Ciebie ale wiadomo czasu brak !! Ustawiam się oczywiście w kolejce do candy, wybieram bon do Zielonych Kotów. Wybacz ale osobnego posta nie napiszę bo nie zwykłam tego robic ale z radością umieszczę na pasku bocznym Twój banerek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, latka lecą :) to prawda, bardzo wypłowiało to nasze blogowe życie, myślę, ze duża część przerzuciła się na fb. Z przyjemnością stane w kolejce po tak atrakcyjną nagrodę :) pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje tak ładnej rocznicy:-). Ale fakt cos jest z tą naszą strefa blogowa jak ja zaczynałam swoja historię z blogowaniem to tu sie cos działo na blogu a to coś innego na kolejnym i tak w kółku teraz to juz nawet np. wymianki odchodzą trochę w przeszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tych gratulacjach zapomniałam dopisać chęć udziału, co prawda jest już po fakcie:).

      Usuń
  6. Gratuluję 4 rocznicy blogowej i życzę Ci wielu kolejnych i twórczych lat!!!
    Niech wena Cię nie opuszcza, a każda nowa praca daje radość i spełnienie:)
    Świętuję razem z Tobą, nieśmiało ustawiam się w kolejce i zabieram banerek do siebie.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Monisiu, gratuluję kolejne rocznicy! Życzę Ci przede wszystkim ogromnej radości z tworzenia i nieustającej weny. Masz rację życie blogowe przeniosło się na inne media, ale to chyba naturalna kolej rzeczy, chociaż trochę żal...Z chęcią zapisuję się do zabawy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, ze jesteś z nami już czwarty rok. Tylko od nas zależy czy całkiem skończy sie era blogowania, czy nie. W portalach społecznościowych wszystko jest szybko i zdawkowo. Tu można sobie popisać i poczytać. Tylko, ze my też coraz mniej piszemy i czytamy. Dlatego życzę abyś mgła spotykać się z nami tu jeszcze przez długie lata. Życzę również wiele weny i dużo czasu na tworzenie. Chętnie przyłączam sie do zabawy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego. Gratuluję czterech lat blogowania i życzę wielu kolejnych. Sama po sobie wiem, że w ostatnich 2 latach miałam wiele innych spraw na głowie niż blog. Pomimo, że wiele rzeczy zrobiłam, to już na fotografowanie i pisanie bloga brakowało albo czasu albo siły. Z miłą chęcią biorę udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życie blogowe faktycznie nieco "przymarło", nawet zastanawiałam się czy nie zawiesić działalności bloga, ale 2 lata pracy i jednak mi szkoda. Nie poddaję się, regularnie zamieszczam wpisy, bo sprawia mi to przyjemność. Tobie też życzę tej wytrwałości, bo 4 lata to piękna rocznica💖 nieśmiało ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 4-latek w blogowym świecie, życzę wspaniałej weny twórczej na kolejne latka. Umieszczam informację na pasku bocznym. Zapisuję się na Candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnej rocznicy! Życzę kolejnych takich rocznic w blogowym świecie. Chętnie przyłączę się do zabawy. Post o zabawie udostępniony na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania.
    Chętnie zapiszę się na Twoje candy. Post już się pisze

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się chętnie, przecież też haftuję , a że obecnie łączę haft z przepięknymi tkaninami , to nic ,życzę ci dalszych wspaniałych prac , banerek juz u mnie / w haftiksie juz dawno nic nie kupowałam, więc może się uda teraz /

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu lat w blogosferze :) Szkoda, że ta forma pokazywania twórczości zanika, ale ja u siebie nadal aktywnie piszę, bo to fajna sprawa :) Tylko czasu na odwiedzanie innych mi bardzo brakuje :(
    I z chęcią zapisuję się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniś wielkie gratulacje, ja z przyzwoitości oddam szansę innym, w zeszłym roku wygrałam :) trzymam kciuki za innych :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Troszkę późno, ale za to bardzo szczerze - gratuluje czwartej rocznicy. Obyś była z nami jak najdłuższej i żeby każdy następny post sprawiał Ci wiele radości:)
    Chętnie przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnego roku w świecie blogów i życzę Ci kolejnych udanych lat. bardzo lubię czytać rękodzielnicze blogi i sama również swój prowadzę, ale czasu rzeczywiście jakby mniej. Czasami tylko w pośpiechu czytam posty i żałuję, że nie mam chwilki, aby przysiąść dłużej. Pozdrawiam serdecznie i pędzę napisać post.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie dobrego z okazji rocznicy życzę wielu kolejnych, Z chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję czwartych urodzin w blogowaniu i życzę kolejnych udanych lat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje😉😉😉
    Ustawiam się w kolejce po prezent od Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tworczych chwil Moniko , gratuluje rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.