poniedziałek, 29 listopada 2021

163. Listopadowa bombka

Witajcie.

Wraz z końcem miesiąca nadszedł czas na moją propozycję na zabawę choinkową u Kasi. To kolejny medalion z etnicznym wzorem.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 2 kolory
Rozmiar w krzyżykach - 51 x 51
Wielkość haftu - 9,5 x 9,5 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl


✽ ✽ ✽

Pragnę zaprosić Was na zabawę urodzinową, szczegóły znajdziecie tutaj.


Dziękuję i ślę pozdrowienia.

13 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje haftowane prace Moniko. Bombka jest piękna! Przytulam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest coś czego ja nie umiem, dlatego tak mnie zawsze zachwycają te prace :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko jak zawsze bombka pierwsza klasa. Wyszyte perfekcyjnie . Każdy krzyżyk równiutki, podziwiam bardzo i kto wie czy i ja nie sięgnę po te wzory z coricamo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się precyzja wykonania tego medalionu. Wszystko tak pięknie spasowane, nie widać, że to rękodzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cię za te medaliony. Cudne są 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniś podziwiam Twoje medaliony, cudne są i tak profesjonalnie oprawione. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podobają haftowane bombki! Ten wzorek jest taki równiutki i czyściutki, aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i tak elegancko ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak mogłam przegapić taką perfekcję😍
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna wspaniała bombka!
    Pomijając piękny haft, ja jestem zachwycona jej wykończeniem!
    Jesteś Mistrzynią Kochana:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.