sobota, 30 października 2021

161. Bombka z etnicznym wzorkiem

Witajcie.

Na zabawę choinkową u Kasi przygotowałam już dziewięć bombek z regionalnymi wzorami. Na ostatnie trzy ozdoby przeznaczę wzór "Bombka etniczna IV" od coricamo.pl. Dziś pierwsza z nich.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 2 kolory
Rozmiar w krzyżykach - 49 x 49
Wielkość haftu - 9 x 9 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl

Tak prezentuje się przód i tył medalionu.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-).

10 komentarzy:

  1. Świetne są twoje etniczne i folkowe bombki. Super hafcik !! Bardzo lubię oglądać Twoje bombki a właściwie medaliony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękność fantastycznie wykonana, śliczny wzorek:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Podobają mi się takie proste formy, ten ich urok właśnie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniczko, widzę że Ty jesteś już mistrzynią w tworzeniu pięknych bombek!
    Jestem po raz kolejny zachwycona Twoją pracą, pomysłem i wykonaniem.
    Prawdziwe cudo <3
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, mistrzostwo w Twoim wykonaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niezwykłą starannością wykonałaś tę bombkę. Bez jednego zmarszczenia. Po prostu I D E A L N I E :-)
    Piękna, świąteczna ozdoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolejna cudowna bombka😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.