piątek, 31 stycznia 2020

113. Zabawy blogowe czas zacząć

Witajcie.

Z ogromną radością przyjęłam informację, że Ania postanowiła kontynuować zabawę kartkową na blogu "Ręczne robótki Anny". W tym roku tematem przewodnim są kwiaty. Ponadto w każdym miesiącu będą obowiązywały dodatkowe wytyczne, które można zastosować, ale nie ma takiej konieczności.

W styczniu do dyspozycji były następujące wytyczne: przebiśnieg, biały i baranek. Udało mi się przygotować kartkę wielkanocną, która zawiera je wszystkie.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 10 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 46 x 64
Wielkość haftu - 9 x 12  cm
Źródło - coricamo.pl



✽ ✽ ✽

Zabawa hafciarska u Kasi "Choinka 2020" to kolejna, do której z przyjemnością przystąpiłam, a co więcej, wiem, co chciałabym w tym roku przygotować. Pragnę wykonać zestaw kartek świątecznych oraz haftowane bombki. W zeszłym roku dość późno zabrałam się za haftowanie wzorków na bombki, bo pod koniec października, więc powstało ich tylko
dziewięć. Ponieważ bombki bardzo podobały się obdarowanym, postaram się wykonać ich w tym roku nieco więcej i bardzo bym chciała, aby przedstawiały głównie zimowe widoczki.

Pierwsza z nich to bombka z widokiem zachodzącego słońca w lesie.




Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 11 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 46 x 46
Wielkość haftu - ok. 8,5 x 8,5 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - "Kram z robótkami" 12/2004

Wzór pochodzi z "Kramu z robótkami" i  zmodyfikowałam go na swoje potrzeby ze wzoru na kartkę.

Ślę pozdrowienia.

18 komentarzy:

  1. Moniko nie wiem co mam bardzo podziwiać, bo obie pace bardzo mi się podobają. Świetnie, że udało Ci się umieścić wszystkie trzy wytyczne na kartce. Hafciki oba są bardzo ładne.
    Twoje bombki podobały mi się już w zeszłym roku. Cudne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko jestem zachwycona obiema pracami !
    Kartka piękna, delikatna...w cudownych kolorach.
    A bombka i ten wspaniały haft na niej , to prawdziwe mistrzostwo świata ! :)
    Wspaniale zaczęłaś nowy sezon zabawy choinkowe :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem pod wrażeniem obu prac!bardzo mi się podobają.Przebiśniegi kocham od zawsze, ale ta bombka sprawiła, ze zamieniłam. Mogę wiedzieć skąd pochodzi wzór?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna bombka !!! Haftowane przebiśniegi też zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monik żle podlinkowałaś swój post do żabki, popraw proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu za zwrócenie uwagi. Naprawdę rzadko się zdarza, że nie sprawdzam linków, tym razem byłam bardzo zmęczona. Przepraszam za zamieszanie.

      Usuń
  6. Moniu śliczności, za co się nie weźmiesz wychodzi CI cudnie. Karteczka jest prześliczna, a bombeczka to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne hafty! Przebiśniegi takie delikatne. U mnie już wychodzą z ziemi. Co do bombki z zachodzącym słońcem, to tak jakbym widziała malowany obraz. Pięknie wszystko wyszoło.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Monisiu, przepiękne prace z wykorzystaniem haftów! czekam na kolejne inspiracje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz Monisiu, co zakupiłam za wygranego bona, fotka na moim blogu, pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Świetnie wywiązałaś się z zadania u Ani. Bombka to mój faworyt, jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka i przepiękna bombka, prześliczne hafciki, które podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko sliczne prace, bardzo mi sie podoba pomysł na widokowe bombki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne hafty! Piękne prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Przebiśniegi wyhaftowałaś przepięknie, aż mi się przypomniały te z mojego ogródka, które dzisiaj zakwitły... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniś, wspaniałe kolejne prace. I kartka i bombka są niesamowite.
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moniu, oba hafciki zachwycają swoją urodą i dopracowaniem. W karteczce ujęłaś wszystkie wytyczne, a do tego jest taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.