środa, 28 lutego 2018

24. Ostatnia robótka w lutym

Witam :-).

Muszę przyznać, że do tej pory podziwiałam cudnej urody zakładki na innych blogach, a sama ich nie tworzyłam, aż do teraz. Zasmakowałam w haftowanych zakładkach i w ciągu ostatnich dwóch tygodni przygotowałam dwie. O pierwszej pisałam w poprzednim poście, a dziś pragnę pokazać Wam kolejną. 


Wzór zobaczyłam kilka dni temu, buszując na stronach Pinterest i po prostu musiałam go wyszyć. Haft skończyłam wczoraj, a dziś w pracy wykonałam backstitche. Wieczorem przygotowałam bazę z kremowego kartonu i oto zakładka gotowa :-).

Haft bez konturów.


Haft wykończony.



Do wykonania zakładki ponownie użyłam kremowej kanwy o gęstości 14ct oraz muliny Ariadna. Wszystkie wykorzystane kolory zaprezentowane są na zdjęciu, nawet te użyte tylko do kilku krzyżyków. Są to głównie turkus, ciemna zieleń oraz kilka odcieni piaskowych, kremowych i beżu, a także czerń i biel.


Moją zakładkę pragnę posłać do wyzwań:





✽ ✽ ✽

Kolejna przeczytana książka i tu wyjątkowo chciałabym napisać kilka słów.


Książki, które kupuję, czytam i prezentuję na blogu, są częścią mojej wciąż rosnącej biblioteki. Nabywam tytuły tych autorów, których lubię, chcę przeczytać lub zwyczajnie mieć w domu. Celowo ich nie recenzuję, gdyż obawiam się, że mogłabym napisać za dużo i zdradzić istotny szczegół. Dlatego dołączam zdjęcie okładki z opisem, aby zainteresowani mogli zapoznać się z fabułą. 

Powyższą książkę poleciła mi i pożyczyła koleżanka z pracy i niestety muszę stwierdzić, że jest to jedna z najgorszych pozycji, jaką miałam w rękach na przestrzeni wielu ostatnich lat. Przeczytałam ją w ciągu dwóch dni w drodze do i z pracy oraz jednego wieczoru, gdyż strony są nieduże, a czcionka ogromna. Historia nie zaciekawiła mnie, akcja chaotyczna, a dialogi pozostawiają wiele do życzenia. Słaby język - i nie mam na myśli tylko wulgaryzmów, ale styl pisania, a określenie, z którym się spotkałam, że jest to "doskonały romans kryminalny" to spore nadużycie. Odnoszę wrażenie, że książka jest niedopracowana i napisana trochę na siłę.


Miejcie, proszę, na uwadze, że jest to moja opinia i niektórym z Was lektura może się spodobać. Kryminał to mój ulubiony gatunek powieści, a tej zdecydowanie dużo brakuje - w mojej ocenie - do dobrego kryminału.

Ślę pozdrowienia.

25 komentarzy:

  1. Jaka cudna zakładka, super wzór i piękne kolorki, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka przepiękna, no ale sam motyw jest przecudny! Śliczną zakładkę zrobiłaś. Na pewno czytanie z taką zakładką to sama przyjemność
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna zakładka :)
    Co do książki... kilka dni temu skończyłam ją czytać i obiema rękami podpisuję się pod Twoją opinią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta zakładka , Uwielbiam wyszywać zakładki. Musze spróbować oprawy w kartonik, bo dotychczas podszywałam filcem , wydaj mi sie bardziej trwały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna, piękna zakładka, Moniko!
    Super zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór piękny i delikatny wybrałaś do tej zakładki, no i wyszło cudeńko:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie skomponowałaś tę paletę w swojej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna zakładka, motylek jak żywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna jest Twoja zakładka, aż miło poczytać i popatrzeć na nią zarazem. Kolorystyka fantastyczna :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY oraz Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka! Cudowny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  11. zakładka jest cudna! taka trochę magiczna...dziękuję Ci za recenzję tej książki, bo miała ją chęć kupić i przeczytac, ale w takiej sytuacji wolę kolejny tom Remigiusza Mroza! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie mam wprawdzie książek Mroza, ale wiem, że jest polecany. Muszę jakąś wypożyczyć i być może stanie się jednym z lubianych przeze mnie autorów :-)

      Usuń
  12. Cudowna zakładka:)
    Też często czytam książki z polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna. delikatna. - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, Kasia DTDIY

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i subtelna, bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kompozycja i dobór kolorów, czytanie z taką oprawą to na pewno niezwykła przyjemność.
    Pozdrawiam
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  16. Monia odezwij się prosze do mnie na maila w sprawie wymianki wielkanocenj, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jest ta motylowa zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny jest ten motyl <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna ! kiedyś wyszywałam z babcią, ale to nie dla mnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna praca:) Dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.