niedziela, 4 marca 2018

25. O podarunkach

Witajcie.

Niektórzy z Was wiedzą, inni domyślają się, że lubię długie posty, zarówno czytać, jak i pisać. Jednak, żeby Was nie zniechęcić do zaglądania do mnie, piszę je nieco rzadziej i łączę niektóre zagadnienia. Dziś będzie o podarunkach.


Najpierw nieskromnie pochwalę się prezentem od Dusi, który otrzymałam w piątek.



Jakiś czas temu skontaktowałam się z Dusią, prowadzącą bloga "Syndrom Kury Domowej", (zachęcam, zajrzyjcie koniecznie), czy nie zechciałaby przyjąć kilku kordonków, gdyż ja ich nie wykorzystam, a nie chciałam wyrzucać lub pozwalać, żeby się zestarzały.


Sama dostałam je od mamy i cioci, więc nie chciałam nic w zamian, ale Dusia, jako wspaniała kobieta o wielkim sercu, nie dała za wygraną i postanowiła mnie obdarować. Przesłała mi wspaniały prezent w postaci szydełkowych jajek, kwoczki, prześlicznej serwety, jajek malowanych woskiem oraz karteczki, którą wykonała dla mnie Nina.


Ucieszyłam się, jak dziecko, na widok tylu wspaniałości. Dziękuję raz jeszcze.

✽ ✽ ✽

Wcześniej, we wtorek, dotarł prezent - kalendarz wraz z liścikiem, który otrzymałam jako nagrodę niespodziankę za moją kartkę z pingwinkami w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica "Podróże małe i duże - Antarktyda", (tu mogliście ją zobaczyć). Jest to nietypowy kalendarz, gdyż ma miejsce na wpisanie notatek, ale to, co najbardziej mi się w nim podoba, to ogromna ilość mini hafcików na kartki, obrazki i inne dekoracje.




Jeszcze raz bardzo dziękuję Daget-Art i całej ekipie DT.


✽ ✽ ✽

A na koniec wynik mojej pierwszej zabawy, którą ogłosiłam w połowie lutego. Pytanie dotyczyło daty urodzin mojego syna. Piotrek jest niewątpliwie moją miłością, pasją - w najlepszym znaczeniu tego słowa, a skoro mam przyjemność gościć Was w Monikowych Pasjach, stąd takie zadanie. Pytanie było dość trudne, dlatego podałam przekrój czasowy - 3 tygodnie oraz informację, że to 14 urodziny.

Rok 2004 był rokiem przestępnym, więc luty miał 29 dni i tego właśnie dnia, a raczej nocy (godzinę przed północą) przyszedł na świat Piotr Junior, dając mnóstwo radości rodzicom i całej rodzinie. Nie sądziłam, że urodzi się tego dnia (dwa dni przed określonym terminem), liczyłam na prezent urodzinowy dla mnie, czyli kilka dni po terminie :-). Jednak wszystko przebiegło idealnie, wręcz błyskawicznie w ciągu wieczoru i oto mam wyjątkowego syna, który bardzo często żartuje ze swojego wieku, nawet pisząc szkolne wypracowanie :-). A ja się martwiłam, że będzie mu przykro...

A wracając do tematu :-). Prawidłową datę podała Mariola, prowadząca bloga "Krzyżykowy szał". Gratuluję raz jeszcze. 


Nagrodą był zestaw przydasiów, w skład którego weszły: papiery scrapowe (głównie świąteczne plus kwiatowe) oraz kartki z okienkiem wraz z kopertami, scrapki, kwiatki, tekturki, kryształki, ozdoby metalowe (w tym dzwoneczki i różnej wielkości ćwieki), styropianowe jajeczka, wstążka, ozdoby z filcu i kolorowe guziczki. Dołączyłam również karteczkę z gratulacjami oraz coś słodkiego.



Zależało mi, aby zestaw był urozmaicony i mam nadzieję, że przyda się w tworzeniu kartek i dekoracji.

Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Duśka to kobieta o złotym sercu :) poniekąd czuję się matką chrzestną Waszego kontaktu :) Pięknie wzajemnie obdarowałyście się :) Gratuluję nagrody w piaskownicy :) pięknie obdarowałaś Mariolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, Ulu, Dusia to wspaniała kobieta o sercu otwartym dla wszystkich i to dzięki Tobie skontaktowałyśmy się.
      Dziękuję za wszystko :-)

      Usuń
  2. Monia śliczne prezenty otrzymałaś i piękny też dałaś. Co jak co ale tego kalendarza to Ci zazdroszczę (oczywiście tak pozytywnie) :) Fajny jest ten nasz blogowy świat...

    OdpowiedzUsuń
  3. same piękne wiadomości - takie posty pozytywnie nastrajają od samego czytania - dziękuję :)
    podarunki piękne - dobro powraca :)
    i spóźnione życzenia dla Młodego :)

    pozdrawiam słonecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty dostałaś, a tym kalendarzem jestem zauroczona .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Monisiu! kalendarz jest rewelacyjny, tyle w nim ślicznych haftów, a i Twoja niespodzianka nie ma co "wypasiona" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się również to była prawdę mówiąc wspaniała wymianka, dziękuję Moniko, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne :D musze zajrzeć na bloga Dusi, bo widzę, ze jej prace mnie zainteresują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.