wtorek, 6 lutego 2018

20. Kartki na zabawy blogowe

Witam :-).

Dziś pragnę pokazać Wam trzy kartki, które przygotowałam na zabawy blogowe. 

Pierwsza z nich to kartka-składaczek, która powstała na zimowe urodziny mojego kolegi. Papiery, z których ją wykonałam to kolekcja "Biegun północny" -  Piątek Trzynastego. 




Na szczęście pingwiny zamieszkują zimne obszary półkuli południowej :-).
Pełna zimowych klimatów - błękitu nieba, bieli śniegu i tych uroczych zwierzaków kartka świetnie pasuje do wyzwania na blogu Art-Piaskownicy z cyklu "Podróże małe i duże" - "Antarktyda"


Ponieważ to składaczek, posyłam ją również do Ewinki na zabawę "Tniemy i gniemy papier".


✽ ✽ ✽

Drugą kartką jest moja interpretacja mapki u Uli. Kiedy zobaczyłam mapkę, od razu przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Postanowiłam zrobić kartkę nie wykorzystując trzech prostokątów/kwadratów warstwowo, tylko potraktować je jako ramkę. Żeby wnętrze było bardziej widoczne, użyłam shaker box, któremu na tylną ściankę przykleiłam folię, a nie gotową tekturkę. Gwiazdę wypełniłam niebieskimi mini koralikami i cekinami, których całe mnóstwo w różnych kolorach dostałam w zeszłym roku od mamy. Tekturkowy napis pokryłam farbą akrylową "Metallic sapphire" Docrafts.


Karteczkę zrobiłam wczoraj i dziś udało mi się ją sfotografować w cudownych promieniach słońca. Mam jeszcze jeden pomysł na kartkę, tym razem warstwową, według lutowej mapki, ale nie wiem, czy zdążę ją przygotować, dlatego na wszelki wypadek zalinkuję tę u Uli :-).



✽ ✽ 

Ostatnią karteczką jest moja propozycja na zabawę u Ani. Tak jak w styczniu, w lutym również przygotowujemy kartki według bingo.


 


Z lutowej tabeli bingo wybrałam następujące elementy: królik/zając, czerwony/różowy, listki i tulipan. 

Haft wyszukany w niezmierzonych pokładach Pinterest, wykonałam na białej kanwie trzema nitkami muliny Ariadna. Kartkę ozdobiłam arkuszem papieru "Oh hello spring" Agateria, kwiatkami Wild Orchid Crafts oraz listkami wyciętymi z wykrojnika.

Ślę pozdrowienia :-).

31 komentarzy:

  1. Świetne kartki zrobiłaś, a już ta z gwiazdą jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko cudowne kartki przygotowałaś. Wszystkie mi sie bardzo podobają. Bardzo pomysłowy składaczek ze świetnych papierków. Odlotowa gwiazda i shaker box no a wyszywany zajączek na moja zabawe rozczulił mnie bardzo. Świetny haft pieknie oprawiony.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Na razie nie zalinkuję do Ciebie karteczki, gdyż bingo bardzo mi się podoba i chciałabym jeszcze trochę podziałać z tymi propozycjami :-). Muszę tylko pamiętać, aby wysłać Ci potem zdjęcie wszystkich kartek :-).

      Usuń
  3. przecudnej urdy karteczki każda mnie zachwyciłą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oniemiałam! Jak Ty to robisz, że Ci tak cudnie wychodzą te kartki??? Ta z gwiazdą w brązach i niebieskościach jest BOSKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Viola. Kiedy zobaczyłam mapkę Uli, od razu wiedziałam, co chcę zrobić, to był impuls. Pojechałam do Zielonych po shaker box i od razu ją zrobiłam :-). Drugą przygotuję warstwowo, papier na papierze, nie z okienkiem ;-).

      Usuń
  5. Ta kartka jest śliczna, piękne papiery i piękne wykonanie ! Dziękuje za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna karteczki, ta z gwiazdką szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna:) Dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki ! Zimowy składaczek z uroczymi pingwinkami naj ,naj .Miałam ten sam pomysł z shakerem jak tylko zobaczyłam mapkę ,ale podziałam coś innego ;-) Zajączek w wiosennej oprawie też jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewciu :-). Zrób kartkę z shakerem tak, jak chciałaś, nie łam sobie głowy ;-)

      Usuń
  9. Jejciu, jakie śliczne karteczki. Super pomysł na mapkę Uli, śliczna jest ta gwiazdeczka. Pierwszy składaczek mnie zauroczył, a juz wielkanocny zajączek jest numerem jeden. No śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne karteczki u Ciebie :)
    Gwieździsta jest szałowa !!!
    Powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka z gwiazdą -REWELACJA !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki! ta z hafcikiem dla cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki! Przestrzenna jest urocza - taka delikatna, ale ta z gwiazdą - wow! Ne mogę oczu oderwać! :) Króliczkowa - jest bardzo wiosenna i radosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe są te Twoje karteczki, świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Moniko, wszystkie karteczki są fantastyczne! Jednak moje serce skradła ta z gwiazdą. Jest po prostu niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki, a pingwiny na skłądaczku są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace;) Dziękuję za udział w wyznaniu Art - Piaskownica;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie karteczki robią wrażenie, śliczne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne kartki zrobiłaś. Gwiazdkowy shaker jest rewelacyjny.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki, a ta z tą gwiazdką to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki. Ta gwiazdkowa rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten składaczek jest fantastyczny. Bardzo mi się takie podobają, ale sama jakoś jeszcze się nie zebrałam by taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przemyślane karteczki. Wszystkie bardzo mi się podobają, ta z gwiazdą naj.

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowe kartki - każda jedna. A gwiazda powaliła mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  27. Każda wyjątkowa!
    świetnie ugryzłaś mapkę Uli :) bajer!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.