czwartek, 30 kwietnia 2020

121. Zabawy blogowe w kwietniu

Witajcie.

Na początek karteczka na zabawę Ani "Kartki przez cały rok", z kwietniowych wytycznych wykorzystałam tylko czerwień. Ponownie sięgnęłam po foamiran, z którego, poza różyczkami, zrobiłam również delikatnie cieniowane listki różane. Kompozycję uzupełniłam listkami z zawijasami oraz szarymi gałązkami wyciętymi z arkusza.


Kwiatki mają wielkość 2 i 3 cm. Cieszę się, że mimo ich małego rozmiaru, udało mi się uzyskać intensywne czerwone wykończenie płatków. Celowo nie rozcierałam tuszu na cale płatki, aby różyczki pozostały białe z czerwonymi brzegami.



✽ ✽ ✽

Natomiast na zabawę Kasi "Choinka 2020" przygotowałam kolejną haftowaną bombkę z widoczkiem.




Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct Tajlur
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 12 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 46 x 46
Wielkość haftu - 8,5 x 8,5 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - "Kram z robótkami", dodatek specjalny nr 5/2008

Dziękuję, że zaglądacie i ślę pozdrowienia.

14 komentarzy:

  1. Moniko kartka jest śliczna i mimo że spełnia tylko jedna wytyczna to z radością zabieram do galerii. Co do haftu jest cudny, ech uwielbiam takie widoczki ale fakt są bardzo pracochłonne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka a bombka jak zawsze zachwycająca :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczną bombeczkę dla Kasi przygotowałaś, ten zimowy krajobraz jest wyjątkowy :)
    Karteczka kwiatowa też mi się podoba, ale bombka naj..
    Pozdrowionka ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, wzdycham do twoich dopracowanych bombek. Będzie piękna kolekcja ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie haftujesz Moniko, staranne krzyżyki do tego równo oprawione... Przepiękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jeszcze karteczka, bardzo ciekawa kompozycja i sliczne kwiatki :)

      Usuń
  7. Wiedziałam, że nie zostawisz tak haftu i szybko go pięknie wykończysz :)
    Nie zawiodłam się..kolejne cudo wyszło spod Twoich zdolnych łapek.
    Bombka piękna i te zachwycające kolory...
    A kwiecista kartka..ahhh do zakochania:)
    Uściski
    K

    OdpowiedzUsuń
  8. Monisiu, kartka cudnej urody! fantastycznie prezentują się różyczki. Nie mniej piękna i zachwycająca bombeczka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała bombka, cudo :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka piękna ale moją uwagę przyciągnęła bombka z przeciwnym widoczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nádherná vianočná guľa v krásnych farbách. A pohľadnica je tiež krásna.
    Srdečne pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że nie roztarłaś tuszu na całe płatki- różyczki wyglądają obłędnie! A bombka, jak zawsze piękna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.