środa, 28 lipca 2021

155. Komplecik z czerwonymi kwiatami

Witajcie.

Komplecik z wyhaftowanymi czerwonymi kwiatami przygotowałam na majowy konkurs w grupie "Świry Rękodzieła", którego tematem był właśnie czerwony kwiat. Z przyjemnością pochwalę się, że zyskał głosy grupy i administratorek, w związku z czym otrzymał wyróżnienie.


Zestaw składa się z igielnika i kosmetyczki, która może mieć wszechstronne zastosowanie. Ja wykorzystuję ją do przechowywania aktualnej robótki wraz z potrzebnymi akcesoriami, gdyż idealnie mieści się w torebce.


Hafty wykonałam na kremowej aidzie DMC, tył wykończyłam czerwoną bawełnianą tkaniną w groszki, a wewnątrz wszyłam białą podszewkę.
To moje pierwsze uszytki od ponad dwudziestu lat, więc nie jest idealnie, ale postanowiłam w końcu zacząć używać moją nową maszynę, która od pół roku czekała na tę chwilę :-).



✽ ✽ ✽

Kolejną robótką jest bombka z regionalnym haftem na zabawę Kasi. Podobnie jak w przypadku bombek z motywem kaszubskim i łowickim, tutaj również powstaną trzy ozdoby i oto pierwsza z nich.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 5 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 53 x 53
Wielkość haftu - 10 x 10 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl


Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i pozdrawiam z gorącego Gdańska.

7 komentarzy:

  1. Moniko jak zawsze się zachwycam bombkami z ludowym haftem , są cudne. Ale tym razem moje serce skradł ten hafciarski zestaw. jest cudowny i zasłużenie zdobył wyróżnienie w konkursie, choć dla mnie to on powinien być wygrany. Cudny jest hafcik na nim . A z maszyna radzisz sobie doskonale!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te Twoje bombki :)
    Kosmetyczka wyszła przepiękne z przodu i z tyłu.
    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze gorąca u nas zimne lato niestety .... bo lato uważam ze powinno byc latem :) a Twoje prace Moniko cudowne, bombka niezwykła a maki mhhhhh zachwycające :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monisiu, jak zawsze mistrzowsko wykonane! gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko nie wiem na co pierwej patrzeć bo obie rzeczy prezentują
    się prześlicznie <3
    Kosmetyczka z poduszeczką cudowna i nie dziwię się wyróżnienia.
    Serdecznie Ci gratuluję:*
    Jeśli chodzi o bombeczkę to oczywiście, jak każda Twoja praca
    prezentuje się cudownie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Aż dech mi zaparło. Taki komplecik chętnie Ci zabiorę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.