niedziela, 23 sierpnia 2020

127. Torba z uśmiechem

Witajcie.

Po dłuższej przerwie zapraszam Was na post, w którym pragnę Wam pokazać, jak wykorzystałam trzeci haft w zabawie Ani "Abecadło z igły spadło".


Bardzo lubię wykonywać przedmioty użytkowe i nie lubię, gdy hafty, na które poświęcam swój czas, leżą potem w szufladzie, dlatego od samego początku wiedziałam, jak go zagospodaruję. Chciałam, aby napis był kolorowy, ale też nie za bardzo. Ponadto torba miała być jasna, beżowa, stąd taki wybór aidy. Tył torby oraz szelki uszyte są z beżowej bawełnianej surówki, natomiast wnętrze wykończone jest podszewką z cienkiej białej bawełny. Torba ma wielkość 31 na 41 cm, natomiast szelki mają około 30 cm długości.




I jeszcze zdjęcie frontu dla Ani.



Lubię moją nową torbę, jest nie za duża, a dość głęboka, aby zmieścić wszystkie niezbędne na zakupach czy spacerze przedmioty. Ponadto cieszy mnie, że budzi zainteresowanie przechodniów, gdyż przesłanie tego napisu jest bardzo pozytywne i mądre. Może dzięki temu będziemy się więcej uśmiechać :-).

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ślę gorące pozdrowienia :-).

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i wykonanie.Torba pełna optymizmu :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła naprawdę świetna torba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniu, torba jest świetna, ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna uśmiechnięta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko ja Ci odpuszczam nawet to spóźnienie, warto było poczekać na takie cudo. Torba jest boska !!! Wcale się nie dziwię, że budzi zainteresowanie przechodniów. Genialnie oprawiłaś ten haft , chyba się zainspiruję.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomity pomysł! Motto znakomite, pięknie wyhaftowane, torba elegancko się prezentuje :). Mam kilka zalegających po szufladach haftów, na które nie miałam pomysłu... zainspirowałaś mnie, dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeee...!!!! Ale cudne przesłanie, nie sposób się nie uśmiechnąć na jego widok:)
    Piękny haft, xxx idealne, super torba i bardzo bardzo mi się podoba !
    Uśmiechy ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. sama radość oglądać taką torbę z takim przesłaniem! pięknie i pomysłowo zagospodarowałaś sentencję!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba i świetny pomysł na wykorzystanie haftu. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna torba i haft, bardzo mi się podoba ! :)
    Każdemu z nas przydałaby się taka z racji na ciężkie czasy:)
    Pozdrawiam kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny haft i boskie jego wykorzystanie. Torba pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zagospodarowanie haftu , taką torbę z chęcią bym nosiła :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.