czwartek, 9 grudnia 2021

165. Warsztaty bombkowe

Witajcie.

Dziś pragnę Wam pokazać medaliony, które powstały trzy lata temu na warsztatach w "Pracowni Rękodzieła Retro Drobiazgi" - "Zielone Koty", potem schowałam je do pudelka i zupełnie o nich zapomniałam :-). Wpadły mi w ręce ostatnio, gdy przeglądałam w piwnicy wszystkie kartony w trakcie przeprowadzki.
Bombki wykonałam techniką decoupage na plastikowych medalionach o średnicy 12 cm. Serwetki pomalowałam konturówkami brokatowymi, aby nadać im świątecznego błysku.


Pierwszą ozdobiłam moją ulubioną serwetką z ptaszkami. Bardzo chciałam wykonać błyszczącą bombkę, więc tylną ściankę pomalowałam srebrną farbą metaliczną i oprószyłam brokatem. Gałązki pokryłam pastą strukturalną "sztuczny śnieg" i konturówkami brokatowymi: czerwoną oraz przezroczystą z efektem hologramu.





Drugi medalion ozdobiłam po obu stronach serwetką z uroczym pingwinkiem. Tutaj chciałam spróbować lustrzanego odbicia tego samego motywu. Czerwone elementy pomalowałam brokatową konturówką.




Dziękuję Wam za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

5 komentarzy:

  1. Jak to dobrze czasem zrobić gruntowne porządki, różna rzeczy się wtedy odnajduje :-)
    Te medaliony są urocze, bardzo mi się podobają, zresztą motyw w ptaszki tez jest jednym z moim ulubionych. Fajne zrobiłaś ten tył z brokatem !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, jak miło coś czasem odnaleźć i powspominać! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentują!
    Nie potrafię robić takich rzeczy więc mój podziw jest podwójny :) :)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.