niedziela, 15 kwietnia 2018

32. Charytatywnie dla Zuzi

Witajcie.

O akcji "SOS dla Zuzi" dowiedziałam się od Agnieszki prowadzącej bloga "Haftowane zacisze Agnes". 

Zuzia to sześcioletnia dziewczynka, cierpiąca na rozszczep kręgosłupa. Przeszła już wiele bolesnych zabiegów i potrzebuje specjalnych ortez. Ich koszt to ponad 70 tysięcy złotych. Ta kwota przekracza możliwości finansowe rodziny, stąd zrodził się pomysł na akcję. Więcej możecie przeczytać tutaj.

Sama jestem matką i nie wyobrażam sobie, żeby moje dziecko cierpiało. Jestem ogromną życiową szczęściarą - mam zdrowego, mądrego, pracowitego, wspaniałego pod każdym względem syna. Rodzina Zuzi cierpi wraz z nią, dlatego postanowiłam przyłączyć się do akcji i przygotować kilka fantów - moją cegiełkę, aby ich wspomóc.

Nie miałam dużo czasu, jednak udało mi się przygotować niewielki zestaw na aukcję charytatywną. Moim podarunkiem jest haftowany obrazek oraz pięć karteczek okolicznościowych.

Haft "Maki czerwone" powstał w 2004 roku jako jeden z pięciu czy sześciu z serii wykonanych w tym czasie na czarnej kanwie. Pozostałe mają już swoich właścicieli, a teraz i ten zawiśnie na czyjejś ścianie. Do tej pory leżał w szufladzie, więc musiałam kupić antyramę i passe-partout (wybrałam oliwkową oprawę).



Wzór pochodzi z pisma "Igraszki z igłą", numer 2/2004
Tkanina - czarna kanwa 12ct, mulina Ariadna
Wymiary haftu - 39/130 xxx
Wielkość obrazka z ramą - 30/40 cm

Dwie karteczki to moje zapasy na każdą okazję.



Trzy są zupełnie nowe i przygotowałam je w tym tygodniu. Hafty róż to moje ulubione od wielu lat i często używane kartkowe wzory.




Schemat różowych róż pochodzi ze wspomnianego wcześniej pisma, czyli "Igraszki z igłą" 2/2004, a herbaciane róże to wzór zaczerpnięty z "Kramu z robótkami" numer 9/2006.

Liczę, że podarunek spełni swoją rolę, czyli przyniesie niewielki chociaż dochód, gdyż liczy się każda złotówka.

Pozdrawiam :-).

12 komentarzy:

  1. Monia same cuda, piekna akcja, mam parę kartek w nadmiarze to z przyjemnoscią dołącze do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Violu, proszę, skontaktuj się z Agą. Myślę, że każdy podarunek się przyda.

      Usuń
  2. Moniś jesteś wielka i masz przeogromne, dobre serduszko <3 Przygotowałaś piękne fanty, które z pewnością znajdą swoich odbiorców. Dziękuję w imieniu Zuzi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko. Chciałam przygotować kilka książek i zabawek, ale doszłam do wniosku, że takich fantów na szkolnym kiermaszu pewnie było sporo, więc podaruję coś od siebie ☺.
      Postaram się nadać paczkę jutro wieczorem.

      Usuń
  3. Moniko masz wielkie serducho, cudne fanty przygotowałaś. Też bardzo lubię wzory różane i bardzo spodobał mi sie sposób oprawy ostatniej kartki. Musze zapamiętać koniecznie. Podziwiam haft na czarnej kanwie , do łatwych nie należy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniczko, piękne prace i piękne Twoje serducho! Na pewno ucieszą nie jedną osobę! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki przygotowałaś, a maki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy przekazałaś na ten cel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielka! Wspaniałe prace mam nadzieję,że szybko znajdą nowych właścicieli,a pieniążki zasilą konto Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie serducho posiadasz !!! Prace cudne, zwłaszcza te krzyzykowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniu, Twoje wielkie serce i piękne podarki z pewnością bardzo wspomogły akcję.
    Maki są cudne, a karteczki skradną nie jedno serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda tworzysz, wszystko bardzo piękne. Akcja wspaniała, cudowna z Ciebie kobieta. Uściski wielkie przesyłam. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.