sobota, 30 czerwca 2018

40. Zabawy blogowe w czerwcu

Witajcie.

Dziś ostatni dzień miesiąca, więc czas na zaprezentowanie czerwcowych prac. Na początek hafty.

Bałwanek Olaf z literką "O" powstał na zabawę Ani "365 dni w bajkowej krainie", w której wytycznymi w tym miesiącu były cyfra lub litera.



Wykonałam również dwa proste hafciki na świąteczne kartki. Wzory znalazłam wśród darmowych propozycji na stronie www.wzory-haftu.pl. Schemat gałązki ze świeczką został zaczerpnięty stąd, a stroika z bombeczkami stąd.




Hafciki przygotowałam na zabawę "Choinka 2018" u Kasi.


Ponieważ do wszystkich haftów wykorzystałam ścinki kanwy i resztki muliny, posyłam je do Moniki - Igiełki MB.


✽ ✽ ✽

A teraz karteczki. Pierwsza z nich powstała na zabawę Uli, gdzie tworzymy przez cały rok świąteczne kartki według mapki. W czerwcu do dyspozycji był minimalistyczny projekt - mapka z gwiazdkami.


A oto moja interpretacja. Jako gwiazdki, posłużyły mi nowe wykrojniki, z których wykonałam małe shaker boxy i wypełniłam je złotymi mini gwiazdkami.



Natomiast druga karteczka powstała według wytycznych dwóch zabaw - Ani i Inki. U Inki wybrałam do liftowania kartkę Agaty i trochę ją zmodyfikowałam. Pozostałam przy hafciku, który umieściłam w okrągłej ramce, napisie oraz srebrnych gwiazdkach, ale zmieniłam format kartki, dodałam warstwę, a gwiazdeczki przykleiłam na rogach, a nie z boku hafciku.




W czerwcu u Ani ponownie królowało bingo, ja wybrałam linię: napis wieloczłonowy, biała baza i haft.

✽ ✽ ✽

Na koniec przeczytane książki. W ostatnich tygodniach roku szkolnego, Piotr omawiał na lekcjach książkę "Oskar i pani Róża" i miałam okazję się z nią zapoznać. Chwilami zabawna i wzruszająca historia, którą przeczytałam w jeden wieczór. Spodobała się nam, gdyż w lekki sposób opowiada o rzeczach trudnych, polecam każdemu.




Ślę pozdrowienia.

19 komentarzy:

  1. Śliczne hafty i kartki z nimi :-) Olaf słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olaf jest super! Hafciki bardzo fajne, a kartki zrobiłaś prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne hafciki! a kartki świetne, szczególnie z shakerami jest rewelacyjna! pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, a Olaf jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty urocze , te świąteczne też ostatnio wyszywałam. Kartki z nimi powstały świetne, a moje serducho skradł haft z Olafem .
    Pozdrawiam i dziękuję za kolejna kartke w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów nam pokazujesz piękne kartki i urocze hafciki, ten z Olafem super, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze piękne prace przygotowałaś :) Świetnie sobie poradziłaś z minimalistyczną kartką z gwiazdkami. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Kartka do Uli - śliczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje hafty i kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne hafty i wszystkie kartki wyjątkowej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko widac owocny czas za Toba i ekstra hafty! Dziekuje za wybor mojej karteczki, Twoj lift swietny! A karteczka do Uli magiczna.... Brawa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne hafty :)
    bardzo udana gwiazdkowa karteczka, piekny CaS-ik

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądają karteczki z haftami, zawsze je podziwiam bo sama takich nie robię tym bardziej zachwyca mnie ich forma. Gwiazdkowa karteluszka też prześliczna :-) Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.