niedziela, 8 marca 2020

116. "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej."

Witajcie.

Słowa z tematu to przysłowie, które każdy zna i prawdopodobnie użył choć raz w życiu. Myślę, że zgodzicie się z tym stwierdzeniem, bo czy wracamy z dalekiej podróży czy po ciężkim dniu w pracy, powrót do domu zawsze bardzo cieszy.


Powiedzenie to stało się również pierwszym hasłem w zabawie prowadzonej wspólnie przez Anię oraz Olę - "Abecadło z igły spadło", szczegóły tutaj.


Mój napis wyhaftowałam na białej aidzie 14 ct, a użyłam do niej bordowej muliny nie bez powodu. Długo zastanawiałam się, jaki wybrać kolor oraz czy hafcik przygotuję dla siebie czy dla kogoś i postanowiłam zostawić go sobie. Miejsce, które dla niego wybrałam to przedpokój, którego ściany mają barwę wina, a meble są z jasnego drewna, więc haft zyskał jasną ramę.

Wzór zmodyfikowałam w kilku miejscach. Najbardziej widoczną zmianą jest zmniejszenie domku i połączenie wszystkich jego ścianek. Kolejne to korekty literek "e" w pierwszym słowie oraz "i" w ostatnim (aby była nieco bardziej pochylona). Drobna przeróbka nastąpiła również w wyrazie "domu", gdzie zbliżyłam literę "D" do serca.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Moniko nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że udało Ci się ukończyć hafcik w terminie. Do tego wybór kolorku muliny jedyny słuszny , świetnie wygląda na tej ściance.
    Super, że zaadoptowałaś wzorek do swoich potrzeb i zmodyfikowałaś wzorek.
    Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za udział w zabawie i zapraszam 15 marca po kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyszło Moniko! A zmiany bardzo korzystne:) gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek,a sentencja bardzo trafna i prawdziwa:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik. Fajnie, ze zostawiłaś go dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i przepięknie się prezentuje w tej ramce, właśnie na takiej ścianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda oprawiony i fajny kolor haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co racja to racja, w domu najlepiej. Piękny haft i ślicznie wygląda w ramce.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały haft, pięknie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny obrazek i życiowe przesłanie:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.