poniedziałek, 20 kwietnia 2020

120. Porcelanowa pisanka

Witajcie.

Mimo, że Wielkanoc już za nami, pragnę pokazać Wam haftowaną pisankę, którą właśnie skończyłam. Wzór zakupiłam w lutym z myślą przygotowania jajeczka do Świąt. Jednak nie udało mi się to, z powodu totalnego braku czasu.

Wiecie, jak jest, kwarantanna w mniejszym lub większym stopniu wpłynęła na nasze życie. Wprawdzie ja pracuję normalnie, ale w dość okrojonym składzie, z oczywistych względów (mamy dzieci, starszych rodziców, na których musimy szczególnie uważać i inne ważne powody). Niemalże codziennie wracam do domu bardziej wyczerpana niż zwykle, marząc o kąpieli i kubku herbaty, a jeszcze czekają na mnie obowiązki domowe. Na szczęście mogę liczyć na syna, który robi drobne porządki w domu, odkurza, wstawia pranie. Mnie zostaje przede wszystkim przygotowanie obiadu na następny dzień i inne prace. Zwykle co jakiś czas jedliśmy na mieście, raz w tygodniu Piotr odwiedzał babcię lub jadł obiad w barze szkolnym, a teraz nie mamy takiej możliwości. Staram się też spędzić z nim kilka chwil, aby oderwać go od całodziennego siedzenia przy komputerze. Mimo, że bardzo lubi programowanie i informatykę, lekcje online to nie zabawa, lecz spore obciążenie psychiczne, a pracy i nauki ma znacznie więcej niż w normalnym czasie szkolnym. Dobrze jest też zwyczajnie pogadać z kimś, kogo widzi się przed sobą a nie na ekranie monitora. Toteż po kolacji i rozmowie po prostu idę spać, często nie zaglądając nawet do sieci, a na robótki znajduję czas dopiero w weekend. W związku z tym mam kilka zaczętych prac, które chciałabym szybko ukończyć i Wam pokazać.

Dziś porcelanowa pisanka - taką nazwę nosi wzór, który zakupiłam w sklepie coricamo.pl (tutaj). Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do tego haftu, gdyż bardzo mi się podobał, a teraz mogę cieszyć się swoją porcelanową pisanką.


Pisanka składa się z czterech hafcików, które umieściłam na styropianowej bazie wysokości 12 cm. Ozdobiłam ją niebieską tasiemką i kokardką.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 4 kolory
Rozmiar w krzyżykach - 31 x 70 (jeden element)
Wielkość haftu - 6 x 13 cm
Wysokość pisanki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl





Dziękuję Wam za odwiedziny i ślę wszystkim pozdrowienia.

19 komentarzy:

  1. Przepiękna pisanka ! Też mi się taka marzy...tylko jakoś zabrać się za to nie mogę !
    Ja mam wolne , więc wykorzystuję ten czas na robótki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, piękny cieniowany wzorek i perfekcyjne wykonanie:) Mam ten wzór w swoich zasobach i chyba się za takie jajucho zabiorę, widząc Twoją pracę.
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę:)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudo, jajko jest preśliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności, stworzyłaś cudeńko, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik jest cudny , wiem, bo sama taką zrobiłam w zeszłym roku. Nie mogłam się jej oprzeć. Wykończona na jajeczku wygląda obłędnie.
    Brawo , pomału skończysz wszystkie projekty, oby tylko zdrowie było, czego życzę z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Monisiu, no cudnie wgląda ta pisanka! podziwiam i pozdrawiam:) dużo siły i wytrwałości dla ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo!!! Piękna pisanka, wspaniały wzór, wykonanie! Podziwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pisanka :-)
    Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna pisanka, ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Monia jak Ty już coś pokażesz, to szczeka opada!
    Jajo rewelacyjne, bardzo mi się podoba wykończenia:)
    No i te zdjęcia..cud, miód :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne jajca, dziekuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko zachwycam sie starannością, dokładnością estetyka.... Prześliczna pisanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same te wzorki są zachwycające, a Ty tak ładnie je wkomponowałaś w pisankę że oczu nie można oderwać.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna pisanka :) dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.