niedziela, 18 października 2020

132. Woreczki na suszone grzyby

Witajcie.

Jesień nieodzownie kojarzy mi się z grzybobraniem. Mimo, że bardzo lubię aromat grzybów w potrawach, sama ich nie zbieram - zwyczajnie nie jestem pewna swojej wiedzy na ich temat. Kiedy byłam dzieckiem, jeździłam z rodzicami na grzyby do lasów oddalonych wiele kilometrów, najczęściej w Bory Tucholskie i wspominam te wyprawy bardzo miło.

Dziś chciałabym Wam pokazać woreczki na suszone grzyby, które przygotowałam w tym tygodniu. Woreczki wykonane są z bawełnianej surówki i mają wielkość 20 x 25 cm. Na frontach przyszyłam wyhaftowane w ostatnich dniach grzybowe widoczki.





Dane techniczne:
Tkanina - kremowa aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 20 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 30 x 42
Wielkość haftu - 5,5 x 8 cm

Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

17 komentarzy:

  1. Moniko piękne te woreczki, hafciki są urocze !! Niestety ja to nie mogę w takich przechowywać grzybków bo mam zbyt wilgotne mieszkanie. A takie woreczki powinny wisieć w suchym i przewiewnym miejscu. Nie mnie jednak są naprawdę urocze !Życzę powodzenia w obu wyzwaniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie często widzę tak piękne i gustowne woreczki, aż zapragnęłam takie mieć :) dawno ich nie robiłam. A Twoje są bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są! Same woreczki są super, hafciki urocze, a połączenie obu tych rzeczy w całość i jeszcze z tą koroneczką... Ach Monia, tylko pozazdrościć (oczywiście zawsze tylko pozytywnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne woreczki, aż zapachniało grzybkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki na super woreczkach, koronka to dobry pomysł dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam grzybki, ale niestety się na nich nie znam. Cudne woreczki Moniu.:) Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne hafty :) Pomysłowe woreczki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jakie piękne! to istny majstersztyk:))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne woreczki Monia. Dzięki za udział w wyzwaniach :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne!!!
    U nas sa mole wiec my grzyby tylko w sloikach trzymamy ale takie woreczki to dzieła sztuki, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te hafty na woreczkach. Cudo!. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne te woreczki Moniczko! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne woreczki! Hafciki są zachwycające, całość urocza i taka jaśniutka:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne woreczki i pięknie przyozdobione hafty koronką. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale czad! Kochamy z zoną chodzić na grzyby. Te woreczki t świetny pomysł. Malutkie, ale ile dają!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.