poniedziałek, 30 listopada 2020

135. Bombka z pejzażem

Witajcie.

Nikogo zapewne nie dziwi, że przychodzę do Was z kolejną haftowaną bombką. Myślałam, że zdołam pokazać dwie bombki, jednakże nie zdążyłam. Wzorek jest nieco większy niż te, które dotychczas haftowałam, więc umieściłam go na medalionie o średnicy 12 cm. Bombkę posyłam na zabawę Kasi.



Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 8 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 56 x 58
Wielkość obrazka - 10 x 11 cm
Źródło - coricamo.pl

Przy okazji zapraszam na urodzinową zabawę, na zgłoszenia czekam jeszcze kilka dni, szczegóły tutaj.



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

16 komentarzy:

  1. Piękna bobka Moniuś z tym zimowym pejzażem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, równiutkie krzyżyki i sam wzorek zachwycają. Taki widoczek to coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle Twoja bombka zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje bombki są cudowne i niepowtarzalne, oczu nie umiem od nich oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają takie haftowane bombeczki:) Śliczny widoczek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te Twoje bombki z widoczkami, są cudowne , uwielbiam je i jak zabawa będzie w przyszłym roku to chyba Ci chyba pomysł ukradnę :). Jak dla mnie bomba, chętnie bym zobaczyła wszystkie razem :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bombka z pejzażem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te widoczki! Piękny haft i świetnie wygląda na bombce.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bombka i piękny widoczek na niej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bombka! Zachwycający haft :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem powstałej bombki jest przecudna:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, cudowna. Moniko cała Kolekcja bedzie sie swietnie prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście mam nadzieję, że pokażesz nam swoją choinkę, jestem pewna że będzie wyglądać cudownie, ubrana w Twoje haftowane bombki.
    Stworzyłaś kolejne cudeńko do kolekcji.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te bombki zachwycają, ja mam nadzieję podobnie, jak Justynka, że pokażesz nam swoja choinkę. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest, podziwiam haftowane prace, bo sama nie umiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza bombka! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Tina:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.