piątek, 13 listopada 2020

134. Trzecie urodziny bloga

Witajcie.

Minął kolejny rok i mój robótkowy kącik obchodzi już trzecie urodziny. Zatem zapraszam Was do wspólnej zabawy.


W zeszłym roku bawiła się ze mną spora grupa, więc w tym roku przygotowałam dwie główne nagrody - bony zakupowe.
Pierwszy to bon podarunkowy do sklepu z artykułami do scrapbookingu i decoupage - Zielonekoty.pl, obniżający wartość zamówienia o 50 zł. Drugi natomiast to bon hafciarski na kwotę 50 zł do wybranego przez Zwycięzcę sklepu z artykułami hafciarskimi: Igiełka-MB lub Haftix. To od Was zależy, w losowaniu którego bonu chcecie wziąć udział - scrapowy czy hafciarski (tę informację umieśćcie proszę w komentarzu).

Co trzeba zrobić?

  • W komentarzu pod tym postem wyraź chęć wzięcia udziału w zabawie. Pamiętaj proszę o wskazaniu bonu, którym jesteś zainteresowana/y.
  • Możesz także poinformować o candy na swoim blogu lub profilu, ale absolutnie nie jest to warunek. Jeśli się zdecydujesz wspomnieć znajomym o zabawie, proszę, umieść u siebie urodzinowy banerek wraz z linkiem do mojego bloga.
  • Nie musisz być Obserwatorem bloga, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi bardzo miło.
Zabawę proponuję aktywnym blogerom, nie wezmę pod uwagę blogów tylko z wpisami typu "candy".

Na zgłoszenia czekam od dziś, 13 listopada, przez trzy tygodnie, czyli do dnia 4 grudnia włącznie, a wyniki ogłoszę 6 grudnia. Życzę powodzenia i dziękuję, że jesteście.

Pozdrawiam Was cieplutko.

26 komentarzy:

  1. Oj jesteśmy prawie równolatkami blogowymi, ja mam 2 i pół roczku. Życzę Ci aby twój blog się rozwijał, przybywało obserwatorów i komentarzy a tobie życzę zdrówka i nieustającej weny. Oczywiście że biorę udział. I z racji tego że ja kocham haft niestety podziwiać bo sama nie umiem to wybieram bon podarunkowy na rzeczy do scrapbookingu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje 3 urodzin bloga i życzę wielu kolejnych. Banerek na blogu a gdyby udało się wygrać to poproszę bon do Zielonych kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji pięknej rocznicy bloga! Życzę Ci pięknych i twórczych pomysłów. Chętnie wezmę udział w zabawie, a bon do sklepu Zielonekoty.pl brzmi zachęcająco! Porywam banerek do siebie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję rocznicy bloga, może to i nie długi okres czasu ale za to aktywny i pracowity. Bardzo chętnie wezmę udział w Candy i jesli mogę to chciałabym wziąć udział w losowaniu w sklepie: ,,Zielone Koty,,ciagle jeszcze gromadzę różne akcesoria do rękodzieła i zastrzyk przydasi byłby mile widziany. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniuś już 3 latka Ci stuknęło? Jak ten czas leci... :) To ja Ci życzę kolejnych wielu lat, żeby nigdy Ci nie brakowało weny, zapału i czasu na swoje robótki. Twórz jak najwięcej i jak najdłużej, bo piękne rzeczy tworzysz, a my możemy je podziwiać :) Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy, a wybrałabym bon na artykuły hafciarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz że sporo blogów powstało właśnie w listopadzie, ciekawe no nie , bo to taki mało ciekawy miesiąc. Zresztą i mój blog jest listopadowy, tylko troszkę starszy.
    Moniko zleciało bardzo szybko, a ile cudnych prac się przez Twojego bloga przewinęło. Gratuluję urodzinek i życzę abyś dalej czerpała z blogowania samą radość i wreszcie znalazła trochę więcej czasu na swoje rękodzieło. Żal by było nie stanąć w kolejce po takie cudne nagrody. Ja wybieram bon na zakupy hafciarskie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas szybko mija, więc te 3latka przeleciały. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego, zdrówka i weny twórczej na kolejne lata. Zapisuję się na Twoje Candy i wybieram bon do Zielonych Kotów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy blogowania! Niby krótko, a ile wspaniałych prac powstało :) Chętnie będę świętować razem z Tobą, wybieram bon na zakupy hafciarskie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji rocznicy.:) Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz nieustającej weny. Z przyjemnością biorę udział w zabawie, skromnie ustawiam się po bon do Zielonych Kotów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje to ja również z chęcią się zapisuję i wybieram nagrodę nr 2. Życzę kolejnych lat blogowania :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji 3 urodzin. Chętnie wezmę udział i wybieram nagrodę nr 2 czyli bon na zakupy hafciarskie

    OdpowiedzUsuń
  12. Urodzinowe gratulacje! Grzecznie ustawiam się w kolejce. Poproszę o bon hafciarski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy lata niby niedużo, ale i tak dłużej ode mnie... Mój blog ma zaledwie 1,5 roku ;-) Życzę nieustającej weny - by pomysły sypały się jak z rękawa i blog się rozwijał oraz, czasu na pasję, abyś miała się czym chwalić :-)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po "słodkości" i poproszę o bon hafciarski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniko wszystkiego dobrego Ci życzę, dużo pomysłów i czasu na ich realizację, byś przez kolejne lata zachwycała nas swoimi przecudnymi pracami:-)))
    Nieskromnie też dołączę do kolejki na "słodkości hafciarskie":-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Monisiu kolejnego roku w blogosferze! życzę Ci wielu równie pięknych projektów, którymi zachwycasz na swoim blogu:) Brałam rok temu udział w Twojej zabawie, ale i teraz zapisuję się do niej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przygarnę z chęcią, jak szczęście dopisze bon nr1 🥰

      Usuń
  16. Juz trzy latka, gratuluje i zycze kolejnych pięknych rocznic i tworczych chwil ktore dadzą Ci mnóstwo radosci i satysfakcji :) a do zabawy chetnie przystąpię i poprosze o bon hafciarski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji trzech latek blogowania, kolejnych wielu lat. Zapisuję się do zabawy, w razie szczęścia poproszę o zielone koty :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji trzecich urodzinek :) staję w ogonku, może w tym roku mi sie poszczęści :) Moje hafciarskie zdolności sprowadzają się jedynie do nawleczenia nitki, wiec moim marzeniem jest bon do Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 3 urodzinek :).

    Super prezenty dla nas wymyśliłaś :).

    Chętnie się przyłączę i poproszę o bon hafciarski :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji trzech lat blogowania ;) Życzę kolejnych lat ;) Z chęcią ustawiam się w kolejce po hafciarską nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam na Twój blog dzięki banerkowi, który zamieściły dziewczyny.
    Tworzysz pomysłowe cuda. Gratuluję rocznicy i życzę weny twórczej i czasu na jej realizację.
    Nie wiem czy mogę stanąć w kolejce do losowania, bo jestem tu pierwszy raz.
    W razie czego-bo hafciarski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, to już niezły dorobek :)Chętnie się zapisuję i na zakupy z radością udałabym się do Haftixa :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś mi ten post umknął, to i ja na ostatnią chwilkę się zgłaszam. Wybieram bon skrapkowy.
    Gratuluję weny do prac i chęci do prowadzenia bloga i życzę kolejnych kreatywnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moniczko gratuluję pięknej rocznicy🌹🌹🌹 Cieszę się, że zdecydowałaś się dzielić z nami swoimi pięknymi pracami.
    Na ostatnią chwilę i ja spróbuję szczęścia w Twojej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłby mnie upominek scrapbookingowy😘🌹

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.