sobota, 31 października 2020

133. Październikowe robótki

Witajcie.

Galerię październikowych robótek zacznę od bombek na zabawę Kasi "Choinka 2020". To kolejne ozdoby z wyhaftowanym zimowym widoczkiem.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct Tajlur
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 10 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 48 x 48
Wielkość haftu - 9 x 9 cm
Wysokość bombki - 10 cm
Źródło - "Kram z robótkami", dodatek specjalny nr 4-5/2007

W sierpniu (tutaj) zaprezentowałam dwie bombki z kompletu czterech widoczków, a tak wygląda cały zestaw.


✽ ✽ ✽

W tym miesiącu przygotowałam również igielniki dla moich koleżanek. Po tym, gdy we wrześniu pokazałam w pracy i tutaj komplecik z jarzębinami, jedna z nich powiedziała, że chce taką samą poduszeczkę, a inna wręcz zastanawiała się, jak mi ją "podkraść" ;-). Tak więc przygotowałam igielniki dla całej trójki :-).

Poduszki są niemal identyczne, różnią się kolorem aidy oraz mulin na wykończenie spodu i wykonanie frędzelków. Przód stanowi gałązka jarzębiny, natomiast drugą stronę wyhaftowałam kraciastym wzorkiem, który bardzo pasuje jako spód poduszki. Do igielników wykorzystałam aidę kremową DMC i Tajlur, beżową DMC oraz aidę w kolorze terakoty Zweigart.


Poduszeczki w trakcie powstawania i gotowe.





Dziękuję i ślę pozdrowienia.

22 komentarze:

  1. Piękne prace Moniuś, a igielniczki suuuper, mój jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombeczka z pejzażkiem zachwycająca!!! Ale igielniki z jarzębiną też przepięknie wyglądają :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanastyczne bombki! Igielniki przepiękne :-) Jestem zachwycona :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, bombkami zachwycam się od sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne haftowane prace. Podziwiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko nie wiem co mnie bardziej zachwyciło. Twoje widoczki na bombkach zachwycają mnie od początku roku. Razem wyglądają genialnie !! Ale te igielniki tez są cudne , takie maleństwa się bardzo przydają zwłaszcza przyczepione do nożyczek. Wcale się nie dziwię , że dziewczyny się nimi zachwyciły.
    Jednym słowem jak dla mnie Twoje prace są świetne!
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika piękne jarzębinowe poduszeczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Hafty Uli. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne haftowane bombki ! Jestem nimi oczarowana :)
    Igielniki majstersztyk haftu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak wchodzę do Ciebie na bloga...to zacieram ręce o wiem, że będzie pięknie,
    oryginalnie i wyjątkowo estetycznie:)
    Jak zawsze się nie zawiodłam...bombki zachwycające jak zawsze, będziesz miała
    przepiękną kolekcję na choince .
    A zawieszki cóż...zakochałam się w tych jarzębinowych maleństwach. Cudo!!!
    Uściski Kochana:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Monisiu, cudowne bombki, a igielniki zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda ,przyszlam obejrzec bombki a tu jeszcze takie fantastyczne jarzębinki widzę
    Wspaniałe prace👍
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Przepiękne obie prace😍 Trudno by było zdecydować, która piękniejsza. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w Twoich bombkach, są przepiękne. No muszę spróbować koniecznie muszę. Igielniki równie piękne, urocze maleństwa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje bombki to poezja, wyglądają jak malowane! Ach..jak pieknie będzie wyglądać choinka w takie cuda wystrojona:) Poduszeczki śliczne i prawdziwie jesienne, pomysłowo wykończone.
    Pozdrawiam słonecznie i powodzenia w wyzwaniu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniko zachwycona jestem tymi cudnymi bombkami, sa tak starannie wykonane.... rewelka !!! A podusie mimo ze maluchy to niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne bombki! To jednak prawda, że małe jest piękne, bardzo urocze te igielniki!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już kiedyś wspominałam jak bardzo podobają mi sie Twoje bombki, podziwiam haft na nich, który jest dosyć pracochlonny jak na taką powierzchnie, ale dzieki temu są niepowtarzalne i niesamowicie piękne. Bardzo podobają mi się tez zawieszki z jarzębiną, może kiedyś znajdę czas by taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne bombki z zimowymi widoczkami. Super zawieszki dla koleżanek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombki z pejzażem są śliczne, niedawno też patrzyłam na ten wzór, ale ostatecznie się nie zdecydowałam na nie, muszę to jednak przemyśleć widzę jeszcze raz ;) Igielniki w twoim wykonaniu pięknie wychodzą :) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.