niedziela, 31 stycznia 2021

141. "Choinka 2021", czyli mój pomysł na tegoroczne bombki

Witajcie.

Z ogromną radością przeczytałam na blogu Kasi, że zabawa choinkowa będzie kontynuowana, ponieważ jest to dla mnie niemała motywacja do systematycznego haftowania, na które mam naprawdę niewiele czasu. W zeszłym roku przygotowałam sporo prac (12 haftowanych kartek świątecznych z reniferem oraz 14 bombek, głównie z wyhaftowanymi widoczkami). W tym roku, dla urozmaicenia moich prac, pragnę przygotować bombki z innymi wzorami - kolorowymi, regionalnymi.

Hafty kaszubskie znam od dziecka, gdyż moja mama je wyszywała, nie mogłam zacząć inaczej niż właśnie od tych pięknych, charakterystycznych wzorów i kolorów - tylko w wersji krzyżykowej.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 7 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 54 x 54
Wielkość haftu - 10 x 10 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl

Wzór zakupiłam w sklepie coricamo.pl (tutaj).



Ponieważ bardziej niż kule, podobają mi się medaliony, ponownie taką formę będą miały moje bombki. Jednakże tym razem będą to medaliony o średnicy 12 cm, gdyż wzory etniczne są większe niż te, które haftowałam w zeszłym roku. Długo zastanawiałam się, jak ozdobić tył bombki, gdyż uznałam, że moje ulubione metaliczne tkaniny nie będą pasowały w tym przypadku. Postanowiłam wykorzystać do tego najmniejszy z czterech dostępnych w zestawie wzorów. 

Dziękuję i ślę pozdrowienia :-).

18 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszła Ci ta bombka, a jej forma jest jakby stworzona do tych wzorów. Niecierpliwie czekam na nastepne. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje się piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna. Pozostałe również będą wspaniałe się prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, a do tego taka precyzja wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Monie jestem zachwycona tymi bombkami, a właściwie medalionami , Wzorki folkowa bardzo lubię i sposób na umieszczenie najmniejszego z tylu jest genialny !! Będzie cudnie. Aż poszłam sprawdzić czy te warkoczowe tasiemki dają się rozciąć na pół bo bardzo mi się podoba umieszczenie między nimi kolorowej wstążki. Normalnie jestem nimi zauroczona Brawo jest cudnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne przepiękne bombki. Jestem nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe są Twoje bombki! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne hafty, bombeczka z nimi jest wyjątkowa. Ja mam od Ciebie haftowaną pisankę. Zawsze wyjmuję ją na wielkanocny stół:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w Twoich bombkach jestem zakochana bez pamięci!
    Wszystkie mi się podobają bez wyjątku a ta ze wzorem kaszubskim to mistrzostwo świata:)
    Moniczko jesteś mistrzynią w ich tworzeniu :)
    Bardzo się cieszę Kochana, że po raz kolejny będziesz się z nami bawić w choince!
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez cudowne kolejne bombki Moniko:) te z widoczkami za heycaly a te to takze czynią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te kaszubskie wzorki,wspaniałe bombki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Monia jakkolwiek to zabrzmi, jestem bombkowym mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie one perfekcyjne!!!😍😍😍❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne bombki, jestem zachwycona perfekcyjnością wykonania.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, Moniuś, wyszła Ci rewelacyjnie. Mnie nią zachwyciłaś i już czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczu nie idzie oderwać od tych bombek, są tak zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.