środa, 13 stycznia 2021

140. Finał zabawy "Abecadło z igły spadło"

 Witajcie.

Pierwszą moją tegoroczną robótką jest ostatni haft w zabawie "Abecadło z igły spadło".





W trakcie roku przygotowałam sześć haftów, z których na razie zagospodarowałam tylko dwa. Pierwszy umieściłam w ramce i ozdobiłam przedpokój (tutaj), natomiast z drugiego powstała bawełniana torba na zakupy (tutaj). Myślę, że trzy ostatnie hafty również wykorzystam na torby lub poszewki na poduszki.


Oto cały zestaw moich prac.



Dziękuję za wspólną zabawę, przede wszystkim Ani, za prowadzenie i comiesięczne podsumowania oraz Oli za wspaniałe projekty i ciekawe sentencje.
Dodam, że wzory są do nabycia za niewielką odpłatność, a cały dochód przeznaczony jest na rehabilitację Lilii, córki jednej z blogowych koleżanek, więcej informacji tutaj.



W tym miejscu pragnę dodać, że jedna z moich koleżanek blogowych, Agnieszka, zauroczona niesamowitym przesłaniem napisu z uśmiechem, poprosiła o przygotowanie haftu na torbę dla niej. Oczywiście zgodziłam się, ale umówiłyśmy się, że zapłatę za pracę przekaże nie mnie tylko na konto Lilki, to taki nasz malutki wkład w tę akcję. Mam nadzieję, Aguś, że torba Ci się podoba i dobrze służy :-).


Dziękuje za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

10 komentarzy:

  1. Moniko jak dla mnie bomba!! Rewelacyjny jest ten hafcik w tych radosnych kolorach. Dziękuję oczywiście z całego serca w imieniu swoim , Oli i Lilli za ten dar ofiarowany przez Agnieszkę za Twoja pracę. A pomysł z tą torbą jest rewelacyjny. Trudno się nie obejrzeć za kimś kto taką torbę ma..
    Bardzo Ci dziękuję za udział w zabawie i nadrobienie wszystkich praac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te Twoje hafty i pomysł z torbą jest fantastyczny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była super zabawa :).

    Torba jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko brawo za wielkie 💚 i swietne hafty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się takie praktyczne wykorzystanie haftów. Torba tak piękna, że w obawie, żeby mi się nie zniszczyła, nosiłabym tylko chusteczki i lusterko :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł z torbami, świetnie to wygląda. Chociaż podobają mi sie te wzory to nie zapisałam sie na zabawę głównie z tego powodu, że nie wiedzialabym co zrobic z tymi haftami, a Ty zrobiłaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torba Moniś :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Sześć wspaniałych haftowanych sentencji. A torba? Torba jest po prostu boska!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście że podoba i służy powodując zazdrość koleżanek i sąsiadów ❤️❤️❤️ jest boska. Pozostałe hafty też są cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.