czwartek, 31 grudnia 2020

139. Zakończenie roku

Witajcie.

Ten rok był trudny dla każdego z nas,
więc na nadchodzący składam Wam jak najlepsze życzenia,
aby spełniły się Wasze marzenia,
a plany małe i te trochę większe nabrały realnych kształtów.
By dopisało Wam zdrowie,
a Wasze życie było pełne miłości,
radości i samych dobrych chwil.

✽ ✽ ✽

W tym miesiącu udało mi się nadrobić zaległości w zabawach blogowych, ale jeszcze dwóch prac nie zdążyłam Wam pokazać. Pierwszą jest ostatnia ozdoba choinkowa tego roku, czyli bombka z pejzażem.



Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 8 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 56 x 58
Wielkość haftu - 10,5 x 11 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl


Oto podsumowanie zabawy "Choinka 2020". W tym roku powstało 12 kartek zawieszek, które wysłałam blogowym koleżankom oraz 14 haftowanych bombek, z których część również stanowiła świąteczny podarunek.
Kasiu, dziękuję Ci za choinkową zabawę, gdyż bardzo mobilizuje mnie do systematycznego haftowania, na które mam coraz mniej czasu. Dzięki Twojej zabawie wzbogaciłam się o kilka fajnych prac :-).


✽ ✽ ✽

Drugą pracą jest kolejny haft w zabawie "Abecadło z igły spadło". Tym razem wzór wyhaftowałam na szarej aidzie i ponownie zamierzam wykorzystać go na torbę lub poszewkę na poduszkę.




Szczęśliwego Nowego Roku, Kochani.

11 komentarzy:

  1. Wszystkie twoje prace są przepiękne. Tobie na Nowy Rok życzę zdrówka przede wszystkim, spełnienia wszystkich marzeń. Żeby starczyło czasu na wszystkie twoje plany i zamierzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko kocham Twoje bombki, bo uwielbiam zimowe widoczki podziwiać i wyszywać. A kartki też są przepiękne, dziękuję Ci bo jedna jest u mnie mogą podziwiać na żywo .
    Zdrówka na Nowy Rok i więcej czasu na Twoje pasje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoczki na Twoich bombkach i zawieszki też ślicznie się prezentują,
    ale to bombki są najjjj:)Brawo!
    Szczęśliwego Nowego Roku, zdrowia i samych wspaniałości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe mnóstwo wspaniałych prac Moniu wykonałaś. Dziękuję Ci za te śliczności które ja od Ciebie dostałam :) Wszystkiego dobrego kochana na cały ten Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała galeria prac ❤️ a Twoimi bombkami za każdym razem jestem oczarowana 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piękności nam tu przedstawiłaś, jestem nimi niezwykle zauroczony... Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie Twoje bombki zachwycają. Pomyślności w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny dorobek :)
    Moniś, wspaniałości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Monisiu, cudne prace powstały w ciągu roku! uwielbiam Twoje bombki:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są Twoje medaliony Moniś. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te bombki, od kiedy je zobaczyłam pierwszy raz to zachwycają niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.