piątek, 25 grudnia 2020

138. Nadrabiam zaległości

Witajcie.

Zanim przejdę do moich robótek, pragnę przesłać Wam kartkę ze świątecznymi życzeniami.


✽ ✽ ✽

Wydarzenia z ostatnich miesięcy spowodowały, że na robótki miałam jeszcze mniej czasu niż zwykle. Teraz znalazłam chwilę, aby nadrobić moje zaległości, przede wszystkim w zabawie Ani "Kartki przez cały rok". Swój udział przerwałam w październiku, gdy na początku miesiąca mój brat trafił do szpitala i wszystko się delikatnie posypało (z bratem jest już lepiej, ale wciąż przebywa w szpitalu). Do nadrobienia pozostały trzy karteczki.

Pierwsza z nich to kartka, która powstała według październikowych wytycznych, którymi były wrzos, kokarda i kolor fioletowy. Na kartce zawarłam tylko dwie z nich (fiolet i kokardkę ze sznurka).



Druga to kartka na listopad, gdzie wytycznymi były aster, paski i kolor brązowy. Tutaj udało mi się uwzględnić wszystkie trzy wytyczne.




Ostatnią jest kartka grudniowa. W tym miesiącu wytycznymi są poinsecja, prezenty i kolor złoty. Tym razem wykorzystałam tylko poinsecję, a karteczka powstała przy okazji tutorialu, który pokazałam tutaj.



✽ ✽ ✽

A na koniec jeszcze jedna zaległość, tym razem w zabawie "Abecadło z igły spadło". Swój udział przerwałam po trzecim hafcie, gdy powstała torba z uśmiechem (tutaj). Kolejnym wzorem jest napis, który umieściłam na błękitnej aidzie. Ten haft wykorzystam prawdopodobnie na poszewkę na poduszkę lub kolejną torbę :-).






Na tym dziś kończę, dziękując Wam za odwiedziny i życząc raz jeszcze zdrowych, radosnych Świąt.

7 komentarzy:

  1. Piękne kartki, a zwłaszcza ta posadzona na brzozowym plastrze, no ja jestem zachwycony!
    Wesołych i zdrowych Świąt! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych swiat a prace jak zwykle przecudne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko pięknie dziękuję za nadrobienie wszystkich zaległości. Jestem zachwycona zarówno kartkami jaki i haftem. Wszystko perfekcyjnie wykonane i perfekcyjnie wykończone. Szczególnie wpadła mi w oko listopadowa kartka z astrami.
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za udział w obu zabawach .

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace! dużo zdrowia i pomyślności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko cudowne prace !!! Fajnie ze nadrobiłaś co chciałaś, zdrowka dla brata zycze :) i błogosławieństwa od dzieciątka Jezus na kazdy dzien !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! I haft i karteczki, bardzo pięknie zrobione, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.