środa, 24 lutego 2021

142. Kartki na zabawę Ani

Witajcie.

Ania z bloga "Ręczne robótki Anny" od kilku lat prowadzi całoroczną zabawę kartkową i za każdym razem ma na nią ciekawy pomysł. W tym roku są to kartki według mapki. Przygotowałam dwie karteczki, według mapki styczniowej oraz lutowej.

Zacznę od tej drugiej, gdyż ciekawostką jest, że powstała ze ścinków papieru oraz gratisowych paseczków, a mimo to, wyszła dość fajnie. Kompozycję gałązek i listków uzupełniłam kwiatkami z foamiranu.






Natomiast karteczkę styczniową przygotowałam według nieco zmodyfikowanej pierwszej mapki.




Tymczasem żegnam się z Wami, dziękując za odwiedziny. Pozdrowienia!

9 komentarzy:

  1. Moniś widziałam na fb, cudna kartka, zachwycająca :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki są piękne, całe w różnych niebieskościach, a takie klimaty uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Monia, szczególnie ta pierwsza, mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko cudne są obie a ta lutowa faktycznie świetnie się nadaje do wykorzystania ścinków papierów. No cieszy mnie niezmiernie, że nadrobiłaś styczeń . Poza tym niezmiernie podoba mi się kolorystyka tych kartek.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma piękniejszych kartek. Te błękity to moja miłość. Czysto i elegancko skomponowane. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, urocze i takie delikatne. Obie podziwiam, ale szczególnie tę pierwszą, bo mnie patchworki zawsze sprawiają trudność. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.