wtorek, 19 grudnia 2017

8. Pachnące karteczki

Witam Was serdecznie.

Za kilka dni Święta i zapewne w Waszych domach trwają przygotowania. Kartki świąteczne pełne najlepszych życzeń pewnie też już rozesłaliście. Ja swoje kartki do bliskich i znajomych wysłałam na początku zeszłego tygodnia, jednak w czwartek wpadłam na pomysł, aby posłać życzenia jeszcze kilku osobom, ot tak z sympatii :-). Po południu powstało błyskawicznie kilka kartek, "zdobyłam" parę adresów i w piątkowy wieczór niespodziankowe życzenia poleciały w świat. Wiem, że jedna kartka już dotarła do adresatki, dlatego mogę o tym napisać.

Zacznę jednak od pachnącej karteczki na całoroczną zabawę Uli "Kartki BN 2017". Wytyczna na ten miesiąc to "1 z 11", czyli jeden z tematów, które pojawiły się w ciągu całego roku. Dla przypomnienia były to:
styczeń - jemioła
luty - pierniczki
marzec - rękawiczki
kwiecień - mapka
maj - serduszko
czerwiec - ptaszek
lipiec - Matka Boska/Święta Rodzina
sierpień - stajenka/szopka
wrzesień - Trzej Królowie/świąteczna babeczka
październik - świąteczne dzieci
listopad - zimowy domek




Jeśli ktoś nie zauważył małego dzięcioła w rogu karteczki, to podpowiadam, że chodzi właśnie o ptaszka :-). Tą oto pracą zamykam tegoroczne kartkowanie z Ulą i czekam na nową edycję zabawy.

Natomiast błyskawiczne pachnące karteczki wysłałam do blogowych koleżanek. Przygotowałam dla nich kilka siostrzanych kartek, podobnych do tej, jaką podarowałam w wymiance, gdyż z opinii wywnioskowałam, że kartka się podobała. Każda z nich ma dzwoneczek oraz pachnące pomarańcze, anyż i cynamon, ale jednocześnie każda jest nieco inna - różne papiery, gałązki i dodatki. Mam nadzieję, że zrobiłam nimi miłą niespodziankę :-).


Ślę pozdrowienia :-).

13 komentarzy:

  1. Moniko przepiekne są te karteczki, takie prawdziwie świąteczne i na prawdę pachnące :) Powodzenia w wyzwaniu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale karteczek!!! Dziękuję za moją cudną, pachnącą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była dla mnie ogromna przyjemność zrobić Ci niespodziankę :-).

      Usuń
  3. Karteczki są zjawiskowe. Cudnie wyglądają i bosko pachną. Dziękuję za tę przesympatyczną niespodziankę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, Violuś :-).

      Usuń
  4. Moniś, Kochana, życzę Ci cudownych magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś, dobrych słów lub życzeń nigdy za wiele, więc raz jeszcze pięknych Świąt Ci życzę :)

      Usuń
  5. Rewelacyjny pomysł:) Cudeńka wyszły

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.